וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן לביא זוכה בפרס אסיף 2009

עינב שיף

22.8.2009 / 20:41

הקליפ המדובר לשירו של לביא, "Her Morning Elegance", זיכה את יוצריו בפרס בשווי 8,000 שקלים, שהוענק בפסטיבל הבינלאומי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה בישראל

הוכרזו הזוכים בפרסי "אסיף 2009" ליוצרי אנימציה עצמאיים וסטודנטים בישראל. הפרסים הוענקו במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לאנימציה, קריקטורה וקומיקס התשיעי שנערך בסינמטק תל אביב. במסגרת "אסיף 2009" הוצגו 56 סרטי אנימציה וקליפים מתוך כ-120 שהוגשו.

בקטגורית הסרטים וקליפים, הפרס הראשון בגובה 8,000 שקלים הוענק ל"Her Morning Elegance" הקליפ המוערך וזוכה הפרסים של הזמר אורן לביא, שביימו מרב ויובל נתן ביחד עם לביא. הפרס השני בשווי 4,000 שקלים הוענק לאבי עופר, על הסרט "Get The Picture". ציון לשבח הוענק ל"טיפה" של ניר מטרסו.

קטעי האנימציה בסרט "שיטת השקשוקה" שנוצרו על ידי ערן מושקטל, טל לוטן וכפיר רם מסטודיו Polygone זכו בפרס הראשון בקטגוריית הסרטים המסחריים ופרסומות. בפרס ראשון על סרט אנימציה לילדים זכו אדיק ונורית מיטגרץ על סרטם "סיפורי תוכי". בציון לשבח זכו תמי ברנשטיין ואלון בן-טוב "קטני – תקועים על הגג". דנה מנור כהן ומיכל קרסו מבצלאל זכו בפרס הראשון בקטגוריית הסטודנטים על יצירתן "חלומות של טבריינים". מיכל אבולעפיה ומורן סומר, גם הן מבצלאל זכו בציון לשבח על "בעלת הנס". גם משה בנאברם מבית הספר מוסררה זכה בציון לשבח על סרטון "תיהמת".

קרן רבינוביץ' חנכה מסלול חדש בטקס, במסגרתו העניקה כ- 15,000 שקלים לאיילה בן שרוט על "ענפים שבורים", הצעה לסרט אנימציה שהגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully