וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל התמר יוצא לדרך

עינב שיף

24.8.2009 / 8:00

באווירת מלחמה מול פסטיבל ערד המתחדש, יוצא לדרך הפסטיבל הוותיק של אזור ים המלח ומתהדר באייל גולן, ריטה, אהוד בנאי והווילרס

פורסמה התוכניה הרשמית של פסטיבל התמר, שיחגוג עשור בחול המועד סוכות הקרוב. בשל החגיגות, מתהדר הפסטיבל בתוכניה חגיגית במיוחד, שכוללת אורחים וותיקים בו כמו אהוד ואביתר בנאי, לצד הרכבים ואמנים שיופיעו בו לראשונה.

מופע הפתיחה של הפסטיבל יארח את ריטה יחד עם סימפונט רעננה, במעמד נשיא המדינה שמעון פרס. באירוע יקרא נשיא המדינה לאזרחים להצביע עבור ים המלח בתחרות "7 פלאי עולם הטבע", שם העפיל האתר לשלב הסופי. מופעים ישראלים בולטים נוספים בפסטיבל הם שובם של גידי גוב ויהודית רביץ למופע משותף, מופעי זריחה במצדה של אביתר בנאי, כנסיית השכל והמופע המשותף של ארקדי דוכין ומאיר בנאי, מופעים אינטימיים של לאה שבת, חמי רודנר ודני רובס ומופע הג'אז של מזי כהן.

אייל גולן יגיע עם המופע שכבש את קיסריה גם לפסטיבל ים המלח ואהוד בנאי יחזור לאזור החביב עליו חמוש במופע הפותח של אביב גדג' ואלבומו "תפילה ליחיד".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, הויילרס של בוב מארלי בראשות הסולן אילן אטיאס (כן, משלנו) יגיעו להופעה מיוחדת בישראל, בה יארחו את מוש בן ארי, מיכאל גריילסאמר ומטבוחה פרוג'קט. מדובר בלהקת הויילרס שהופיעה עם בוב מארלי והמשיכה מאז בהרכבים שונים.

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 4-8 באוקטובר בנחל זוהר, קיבוץ עין גדי ומצדה. מאחורי הפסטיבל עומדת מועצת התמר בראשות דב ליטבינוף, שאמר "הפסטיבל הוא חגיגה מעוררת חושים ושילוב של מוסיקה ישראלית איכותית ונוף עוצר נשימה במקום המופלא בעולם. אני מזמין את הקהל להגיע וליהנות מימים קסומים של הופעות מדהימות והפתעות נוספות שמחכות לכם בים המלח"."

תוכניית הפסטיבל מתפרסמת במכוון היום (ב'), בדיוק היום בו עתידה להתפרסם תוכניית פסטיבל "ווליום ערד" שיוצא לדרך בחסות סלקום. כפי שפורסם בוואלה! תרבות, בהפקת פסטיבל התמר זועמים על עיריית ערד וסלקום על כי בחרו לקיים את הפסטיבל בתאריכים בהם מתקיים פסטיבל התמר באופן מסורתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully