וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע אין תאריך לפרס אופיר?

עינב שיף

24.8.2009 / 12:41

ערוץ 10 לא מוכן לשדר את טקס פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע והפרס המכובד נותר ללא מיקום או תאריך. רני בלייר: "זו ציניות משתוללת"

כמעט חודש לאחר הכרזת המועמדים לפרס אופיר לקולנוע ישראלי, ועדיין אין לטקס המרכזי של הקולנוע הישראלי, זה ששולח סרטים לאוסקר, תאריך או מיקום. זאת למרות שבהכרזה המקורית לטקס כן יש תאריך יעד כללי בחודש ספטמבר.

יושב ראש האקדמיה, מארק רוזנבאום, מפנה אצבע לכיוון ערוץ 10, שהחליט לא לשדר את טקס פרסי אופיר על אף האופציה הקיימת בפניו. בעקבות זאת פנתה האקדמיה לזכייניות רשת וקשת, אך לדברי רוזנבאום, אלה לא מוכנות לשאת בעלויות המלאות של שידור הטקס וכרגע מתנהל עמן משא ומתן.

במקביל, פנתה האקדמיה לעיריית חיפה כדי לקבל סיוע כספי ולקיים את הטקס בבירת הכרמל. "היה לנו הסכם עם 10 ו-10 לא רוצה לממש", אומר רוזנבאום לוואלה! תרבות. "פנינו לזכייניות והן רוצות, אבל בפחות ממלוא המימון. בכל מקרה, אנחנו לא תלויים בשידור, יש לנו תאריך יעד כלשהו לסוף ספטמבר, אבל נצטרך לראות מה קורה עם עיריית חיפה כדי לקבוע אותו סופית."

בערוץ 10 מאשרים כי האופציה לשידור הטקס הייתה בידיהם, אולם הם החליטו לוותר עליה. "השנה איננו מעוניינים בשידור הטקס", מסר הערוץ בתגובה לפניית וואלה!.

"זה לא מביא להם מספיק רייטינג, הם לא מרוויחים על זה מספיק אז הם הופכים את זה לביזנס. זו ממש התנהלות חסרת ערכים", אומר יושב ראש איגוד הבמאים, רני בלייר על התנהלות ערוץ 10. מילא אתם חייבים 24 מיליון שקל לקולנוע, אבל יש להם את ההזדמנות לתת כבוד ובמה לתעשייה הזו, אז גם את זה הם לא עושים – זו ציניות משתוללת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully