וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הויברגר פוליטי

עינב שיף

25.8.2009 / 15:17

אל השחקן מצטרפת גילה אלמגור ושורת אמנים ואנשי רוח במאבקם נגד "מדיניות המעצרים והחקירות הדרקוניות נגד הציבור הערבי-פלסטיני" בערב שייערך בצוותא בתל אביב

בצוותא לפני מספר חודשים מגיע גם "סוף החופש", ערב מחאה שייערך גם הוא במועדון צוותא בתל אביב. הערב ייערך ב-1 בספטמבר ויתמקד, על פי המארגנים, ב"קריאה להגנת המרחב הדמוקרטי הישראלי הנתון תחת מתקפה מתמשכת".

בערב ישתתפו שחקנים, אמנים, עיתונאים ואנשי אקדמיה כמו דורון תבורי, גילה אלמגור, מירה עוואד, רמי הויברגר, סמדר יערון, שרה פון-שוורצה, ע'סאן עבאס, עאמר חליחל, רביע חורי, גדעון לוי, מוטי לרנר, סיני פתר, עינת וייצמן וגדי אלגזי. המנחה הוא פרופסור אברהם עוז.

"מעל הבמה תוצג דרישה תקיפה לחדול ממדיניות המעצרים והחקירות הדרקוניות נגד הציבור הערבי-פלסטיני במדינת ישראל ובשטחים", אומר עוז. "תוצג דרישה לשחרר את כל העצירים הפוליטיים; לבלום את גל החקיקה המכוון לצמצם ולפגוע בחירויות האזרחיות של תושבי ישראל; לשים קץ למדיניות האלימה והגזענית המופעלת כנגד פליטים ועובדים זרים; ולהוקיע פשעי שנאה ואלימות כלפי קבוצות מיעוט על בסיס אתני, דתי או מגדרי". הכניסה לערב הינה חופשית, במקום ייאספו תרומות לכיסוי הוצאות.

סמיח ג'בארין הוא יוצר קולנוע ותיאטרון אשר נעצר בעקבות פעילות מחאה שארגן נגד מבצע עופרת יצוקה בחודש פברואר האחרון. ג'בארין נתון מאז במעצר בית. תנאי המעצר הוקלו לאחר סיבוב המחאה הקודם, אולם ג'בארין עדיין נתון במעצר בית עד תום ההליכים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully