וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים עושים סרטים

עינב שיף

26.8.2009 / 7:38

8 סרטים יתמודדו בתחרות הבינלאומית לצד הקרנות בכורה לסרטים שנוצרו על ידי ילדים בפסטיבל שייערך בסוף ספטמבר בתל אביב

פסטיבל בינלאומי לסרטי ילדים ונוער ייערך בסינמטק תל אביב בין התאריכים 23-26 בספטמבר. בפסטיבל יוקרנו למעלה מ- 60 סרטים במסגרות השונות, כשתחרות בינלאומית תקבע מהו הסרט הטוב ביותר בין שמונה הסרטים שנבחרו להתמודד במסגרתה.

חבר השופטים בתחרות מורכב מג'רזי מוסקוביץ', מנהל פסטיבל פוזנן הפולני, לצד כריסטיאנו בורטונה מאיטליה, תמרה בוס מהולנד ומיה פסינה מקרואטיה. הנציג הישראלי בחבורה הוא הסופר יהודה אטלס. לצד חבר השופטים המבוגר יפעל חבר שופטים ילדים, אשר עבר הכשרה ונפגש עם יושבת ראש הפסטיבל, גילה אלמגור.

הסרטים המתמודדים בתחרות הבינלאומית הם "השבעה מדראן" שביים לורנס בלוק מהולנד, שיפתח את הפסטיבל; "מי מפחד מהזאב" של מריה פרוטצ'זקובה מפולין, "צפרדעים וקרפדות" של סימון ואן דוסלדרוף מהולנד, "עין אדומה" של דניאל וולנטיין משוודיה, "מוכנים? אוקיי!" של ג'יימס ואסקז מארצות הברית, "בנו של ציד העיטים" של רנה בן הנסון (גרמניה/שוודיה), "זה לא אני, נשבע" של פיליפ פאלארדו מקנדה, ו"המלאכית" מסין.

ששה סרטים שנוצרו על ידי ילדים מכל רחבי הארץ יוקרנו בקטגורית "ילדים יוצרים סרטים". צופי ערוץ הילדים של חברת HOT וועדה מיוחדת של הפסטיבל תבחר את הסרט הטוב ביותר בפרויקט, שיתמודד בפסטיבל "צ'אק ג'וניור באיטליה". בפסטיבל תיחשף לראשונה הסדרה "גאון של אבא" , תוכנית ילדים חדשה עם יהורם גאון. כמו כן, יוקרן הסרט "אילי ובן" שנחשף לראשונה בפסטיבל הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully