וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

27.8.2009 / 7:49

אשטון קוטצ'ר משחק את עצמו, ת'ורה בירץ' מסתבכת באירופה וכריסטיאן סלייטר מגלה את זהותה האמיתית של חברתו. הסרטים החדשים על המסך הגדול

התפשטות

הסרט החדש של אשטון קוטצ'ר בבימויו של דיוויד מקנזי, בו קוטצ'ר משחק באופן אירוני להפליא פלייבוי החי על חשבונה של אישה מבוגרת ממנו בתמורה לכך שיגרום לה להרגיש נחשקת. בעודו משתעשע עם מיטב נשות הוליווד, הוא מתאהב במקבילה הנשית שלו בדמות מלצרית (מרגריטה לבייבה). המבקר של הלוס אנג'לס טיימס טען שקוטצ'ר נותן תפקיד מעניין בעוד המבקר של הניו יורק טיימס טוען שמדובר בסרט שטחי. אתם בכל מקרה תשפטו. (97 דקות)

רכבת האימה

ת'ורה בירץ' כסטודנטית לרפואה אשר מתחרה גם בנבחרת ההיאבקות של המכללה במסע באירופה, בו נמצא גם חברה לחיים – מתאבק בנבחרת הגברים. אחרי ניצחון מרשים בבולגריה, מאחרים השניים לרכבת לאודסה ונענים להצעתה של אישה מסתורית לנסיעה ברכבת הפרטית שלה, נסיעה שהופכת מוזרה ומפחידה מרגע לרגע. במאי: גדעון ראף (91 דקות)

שקרים ואשליות

כריסטיאן סלייטר וחברתו מותקפים ערב אחד על ידי אלמונים. בניסיון להתאושש מההלם ולחזור לחיים רגילים, מגלה סלייטר דברים שלא ידע על זוגתו (כריסטה קמפבל), כמו למשל העובדה שהייתה מתנקשת בעברה. במאי: טיבור טקאקס (89 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully