וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותי בר

דרור רפאל

27.8.2009 / 4:38

התקשרו עכשיו והזמינו בר רפאלי לכל אירוע. הראשונים שיתקשרו יקבלו חולצה של גאפ וכבל קומקום חשמלי במתנה. דרור רפאל מבצע מטורף

מי היה בגאפ בירושלים?

רשת חנויות הבגדים פתחה את הסניף הראשון שלה בישראל בעיר הבירה. עכשיו ביקור בירושלים מחייב ביקור באתרים הקדושים, הכותל - השריד מבית המקדש, יד ושם - השריד מהשואה, וגאפ - השריג מאמריקה. עבר הווה ועתיד בעיר אחת. היסטוריה תנכית, עיר דוד, שואה וטי שרטים. אם נעמי שמר הייתה בחיים וודאי הייתה כותבת בית נוסף ל"ירושלים של זהב":

חולצה תחתון ומכנסיים,
וריח של בדים,
ומחירים שבשמים,
אך אנו נוהרים...

החולצות של גאפ לא יפות יותר מאלה של סליו ולא איכותיות יותר מזארה, אבל גאפ לא הייתה פה עד עכשיו. זה לא שאנחנו אוהבים את גאפ, אנחנו רק רוצים להיות חברים במועדון שלא רצה אותנו. כמו בחורה קשה להשגה שכל מה שאתה רוצה זה להשיג אותה, לא יותר מזה. עכשיו הדבר היחיד שמחזיק אותנו בארץ הזאת, זה הציפייה ל-H&M.

למה לא לחלק עוד כבלים של קומקומים חשמליים?

בעקבות מקרה טופז יש להרחיב את השימוש בקומקומים חשמליים על כבליהם. יינתן כבל של קומקום ל: מארי פיזאם ורוני רון, לכל אחד כבל של קומקומון. לבני סלע וליגאל עמיר, דחוף כבל מאריך. כבל קומקום גם לאסף גולדרינג ולאליאור חן ולעוד מטונפים שפזורים בבתי הכלא. כל מה שצריך זה כבל של קומקום חשמלי, גובה של 80 ס"מ, וכך ייחסכו שנים של האכלה, טיפול, השגחה והקצאת משאבים מיותרים. יש לנפק להם ולאחרים קומקום עם כבל, לתת להם להחליט מה לעשות איתו: מנה חמה או התאבדות בחניקה. וכן, זה נותן אותה תוצאה.

כמה גזענות יש בפתח תקווה?

פתח תקווה ידועה בגזענות רבת השנים שבה כלפי אתיופים. גזענות היא בדרך כלל נשק של החזק כנגד החלש בחברה. השאלה היא אם האתיופים חלשים יותר מהפתח תקוואים. שאל את עצמך, היית מעדיף חבר אתיופי או חבר מפתח תקווה? ממה תזדעזע יותר, שאחותך תצא עם אתיופי או עם פתח תקוואי? האם התמלאת גאווה כששמעת על מבצע העלאת האתיופים? ואיך הרגשת ששמעת על פתח תקווה? וכשביקרת בעיר, נשבעת לעצמך לשוב למקום מהר ככל האפשר? איזה מבצע אתה מעדיף, חצי מחיר בחביב או מבצע שלמה? התשובות אינן ברורות מאליהן. מה שברור הוא שאחרי פרשיות הגזענות נגד האתיופים בעיר, לפתח תקוואים אין הרבה סיבות להרגיש טובים יותר מאף אחד אחר.

איך גם אתם יכולים להשיג לכם בר רפאלי?

הזמינו גם לכם בר רפאלי. לא צריך לסחוב יותר בקבוקים. עכשיו בר ביתי במגוון פרצופים. מספקת שירותים לכל תוכנית. מבטיחה פיק לכל אירוע. הזמינו עכשיו. יופי, חינניות, צחוקים על לאונרדו. מצוקת חומרים? בלוק יצירתי? עונת מלפפונים בחדשות? טלפנו עכשיו. ציפי כבר מחכה לכם בצד השני של הקו. היא לא תפריע לכם, תצחקק במקומות הנכונים. היא אירוע. הזמינו לכם בר לערב מעניין יותר. מה יש לה בראש? מה היא יודעת? על מה היא חושבת? את מי זה מעניין. היא נמצאת שם. כמו קנקן נאה. קחו אותה הזיזו אותה. אימא ציפי מסרסרת בה כבר שנים. מוכרת אותה, מחזיקה בה, משחררת אותה, מניפה ומנחיתה אותה. היא כל כך יפה שהיא לא צריכה לעשות כלום. רק להיות. זה מספיק, ואיפה היא תהייה? זה עניין של משא ומתן, תן וקח, כמו שטיח. עוד אישה נפלה קורבן לסחר בנשים שמנהלים גברים בשביל כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully