וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכות חדשות

אלי ערמון אזולאי

27.8.2009 / 10:45

יצירותיהם של 12 ציירים ריאליסטיים, פרויקט שנמשך כשלוש שנים בין שני האמנים שבחרו ליצור יחד, ציורי אקריליק על משטחי עץ ועוד

*גלריה גורדון בתל אביב (בן יהודה 95). הערב תיפתח תערוכה של ציורים נבחרים ועבודות על נייר של האמנית אביבה אורי במלאות 20 שנה למותה.

*גלריה יאיר בתל אביב (אבן גבירול 6). הערב תיפתח תערוכתו של מנוחין "עבודות חדשות". בתערוכה החדשה יוצגו עבודות של מרקם פסטל על מצע של אריגים ורישומים.

*גלריה עמליה ארבל בתל אביב (שער ציון 3). במוצאי שבת תיפתח "מסלולים", תערוכה של נאוה נלקין הכוללת ציורי שמן.

*מוזיאון תל אביב (שאול המלך 27). ביום רביעי תיפתח התערוכה "סודות מן החדר", שתכלול את הסדרה "דלתות מסתובבות" המורכבת מכעשרה הדפסי סטנסיל של האמן מאן ריי. מקור הסדרה נוצר ב-1916 כסדרת קולאז'ים מניירות צבעוניים ושקופים. עשר שנים לאחר מכן הם יצאו כהדפסים, וכשהאמן הבחין כי הדפים דוהים, הוא מיהר לציירם גם בשמן. אוצרת התערוכה: אירית הדר.

*גלריה עירונית כפר סבא (גאולה 12) ביום שני תיפתח התערוכה "המשפחה: חיים מאור וחאדר ואשח בדיאלוג בין תרבויות". התערוכה מסכמת פרויקט שנמשך כשלוש שנים בין שני האמנים שבחרו ליצור יחד. היא מורכבת מדיוקנאות, והיא תוצג במקביל גם בגלריית האוניברסיטה הפתוחה ברעננה. אוצרת התערוכה: אביה ממון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שי איגנץ מצייר את ג'וזי כץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

*גלריה גבו בתל אביב (בית ציוני אמריקה, שאול המלך 35). ביום שני תיפתח התערוכה "אמת-חמלה-סובלנות" ובה יצירותיהם של 12 ציריים ריאליסטיים. האמנים בתערוכה הם מתרגלי השיטה הסינית "פאלון דאפה". הם משלבים ביצירותיהם את עקרונות השיטה, המציעה תהליך למידה אישי לצורך שיפור ההתנהגות.

*גלריית עין הוד. בשבת בצהריים תיפתח התערוכה הקבוצתית "מסיכות".

*תיאטרון ירושלים (מרכוס 20). ביום שני תיפתח "מסע", תערוכה של נומי מלול אוהד, ובה ציורי אקריליק על משטחי עץ. אוצרת: נגה ארד-איילון.

*גלריה ג'ינא לאמנות נאיווית בינלאומית בתל אביב (דיזנגוף 255). מיום שני תוצג התערוכה הקבוצתית "צבעו את השנה בנאיוויות". היא תכלול יותר מ-90 עבודות של כ-60 אמנים נאיוויים ממדינות שונות בעולם.

*מוזיאון בית התנ"ך בתל אביב (רוטשילד 16). ביום שלישי תיפתח תערוכה של יוסף שלחין, המציג עבודות קולאז' העוסקות בתל אביב.

*תערוכות מכירה. בגלריה דנון בתל אביב (פרוג 42) תיפתח ביום שלישי תערוכת מכירה, ובה יוצגו עבודות של האמנים דוד אבידן, יוסל ברגנר, שמעון אבני, גליה זמיר, דוד הנדלר ועוד. מכירי העבודות יחלו ב-400 שקלים. הערב ובסוף השבוע תתקיים בגלריה רו ארט בתל אביב (שביל המרץ 3, בניין 8, קומה 4) מכירה של אמנות ופריטי אופנה. כ-40 אמנים משתתפים באירוע ויציגו ציורים ותצלומים. בין המשתתפים: אתי יעקובי, קרן שפילשר, יובל כספי, איתן ויתקון ואמיר גבעון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה של עזרא כפיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

*בגלריה החדר בת"א (גוטליב 11) יתקיים מחר ב-12:00 שיח גלריה עם רתם רשף בתערוכתה "כתום היום" ועם אוצרת הגלריה, גילית פישר. בגלריה 39 בת"א (נחמני 39) יתקיים מחר ב-12:00 שיח גלריה בתערוכה הקבוצתית "עכשיו דממה", בהנחיית אוצר התערוכה דני יהב-בראון ובהשתתפות האמנים המשתתפים. בגלריה במרכז ההנצחה בקרית טבעון (רחוב המגדל) יתקיים מחר ב-11:00 מפגש עם האוצרת והמבקרת רותי דירקטור בנושא "פיסול וקרמיקה: על הזהות הסכיזופרנית של פיסול קרמי". המפגש מתקיים בעקבות התערוכה "אנטילופה אוסטרית" של האמנית הדס רוזנברג ניר (אוצרת: טלי כהן גרבוז). עלות המפגש: 45 שקלים. בבית האמנים בת"א (אלחריזי 9) יתקיים ביום רביעי ב-20:00 מפגש בעקבות תערוכתה של אירית סגל ישראלי. לצדה של האמנית ישתתפו גם רוני סומק, ענת שרון-בלייס, זיו פלג והאוצרת סמדר שינדלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully