וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא מבצרי

מארק מקוי

28.8.2009 / 6:00

גבר אמיתי לא חייב וילה או פנטהאוז כדי שיהיה לו בבית שלו את כל מה שהוא צריך. מארק מקוי משפץ, מסדר ומארגן בשבילכם

הבית שלך. אני לא מדבר על בית החלמות; לא על רעיונות מגלומנים או טירות של מיליונרים. אני מדבר על כמה רעיונות בסיסיים שקשורים אליך ולחיים.

מוקדש לידידי א.א שחסר לו חדר לעצמו

ג'וינט. אסור להשתמש
ג'וינט/אסור להשתמש

*תשתדל שתהיה פינה שהיא רק שלך. איזה שולחן עבודה, כמה מגירות, פלזמה וספה. זאת הפינה שלך. עם הבירה הריקה שאתה תוריד מתי שבא לך. עם קצה הג'וינט שהשארת ואף אחד לא יגע בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

*איפה אתה קורא את הספר שלך? רצוי שתהיה לך את הכורסה שלך. שלידה תהיה מנורת עמידה, שידה קטנה וכמה מגזינים וספרים. הכורסה של ארצ'י בנקר הייתה אולי סימבול לגבר אנכרוניסטי, אבל כל גבר צריך את הכורסה שלו.

*יש לי מקום שבו אני שם באופן קבוע את החפצים שאיתם אני יוצא מהבית: מפתחות, משקפיים, סלולארי, ארנק, סיגר וכו'. הכול תמיד שם. אין אבדות, אין חיפושים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

*המוזיקה שלך. נכון שיש היום אייפוד וכאלה. אבל אני מאמין שאתה צריך את המקום שבו אתה שומע מוזיקה. מוזיקה היא החיבור הכי אוניברסאלי שקיים בין אנשים, ועדיין – לתפיסתי - מוזיקה שומעים לבד. תשתדל שיהיה לך מקום כזה בבית. עם המערכת שלך והדיסקים שלך או האמ.פי.אמו שלך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

*אני מדליק כל ערב נרות. באזור הסלון וחדר השינה. זה כיף. לא נרות כנסיה, חלילה. נרות קוליים כאלו שמכניסים אווירה רגועה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

*אלכוהול. דאג שיהיה לך מעין בר קטן בבית. וויסקי, וודקה, מרטיני, קמפרי, פרנה ברנקה. כלי לקוביות קרח, קוביות קרח, לימון, טוניק, סודה ומיץ תפוזים ואשכוליות. מה הסיפור? אם יש לך את כל אלו אתה מסודר.

*אני אוהב יין. יש לי שני מקררי יין עם יינות נהדרים. אני באמת אוהב יין עד כדי כך שאני מסתכל על הבקבוקים כמו על תמונות. השבוע אנחנו עוברים בית. אשתי רצתה שהמקררים יהיו במוסך ליד מכונת הכביסה והמייבש. אין סיכוי שאסכים. הבקבוקים הם האפרוחים הקטנים שלי. אני רוצה לראות אותם. שמור גם אתה על האפרוחים שלך קרוב אליך.

איתמר רוטשילד - ספריה. יסמין סויפר, יסמין סויפר
איתמר רוטשילד - ספריה/יסמין סויפר, יסמין סויפר

*ספרים. זה נשמע כמו מס למען האיזון התרבותי-איכותי, אבל זה במקרה. אין כמו ספרים. אני מציע לך למקם אותם במקום מרכזי. ספרים מזכירים לנו שהעולם הוא זמני. שהעולם הוא לא רק סדרות מטופשות בטלוויזיה. ספר הוא המקום הפיזי הקטן ביותר בו עלילות נשגבות מרטיטות את ליבנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

*כבר דיברנו בעבר על האמבטיה שלך ותכשירי הרחצה. רק תקפיד על סדר, ניקיון, סטייל, איכות ואנינות. מגבות משובחות, שטיח לרגליים, בשמי התזה, מראות גדולות ונקיות ובקבוקי תמרוקים. חדר האמבטיה הוא המקום היחיד שאתה וזוגתך יכולים להרגיש בדיוק כמו בראד פיט ואנג'לינה גולי. קצת תשומת לב, זה הכול.

*כנ"ל השירותים.

*המחבוא. אתה חייב לעצמך מקום קטן שיהיה מסתור. לא כספת שמוצאים, כי אם פינת מחבוא. מתחת לרצפה, בקיר, מעבר סודי. תמציא משהו. יום אחד עוד תצטרך את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* ארנק ומפתחות דמה. זרוק על השידה ליד הכניסה ארנק ומפתחות סתם, כולל מפתח של האוטו שמכרת מזמן. בלילה זה מה שהגנבים ייקחו.

* נסה לבשל. זה אחלה ראש. דפדף אחורה לפרק "מעדן מלכים" יש שם רשימת מוצרים שאתה צריך במזווה.

דירה בשיפוץ. ShutterStock
דירה בשיפוץ/ShutterStock

*אתה לא חייב להיות שיפוצניק, אבל מאד רצוי שתהיה לך פינה עם ארגז כלים בסיסי. יש שטויות קטנות שאתה יכול לסדר בדקה עם מברג. כן אני יודע, אתה מתחיל להשתעמם, אבל אין כמו גבר שמסדיר לזוגתו את משקפי הפראדה שעלו 700 יורו ברומא. אתה כולה סגרת בורג, היא עושה לך מסאז' שעה.

חדר שינה בעיצובה של קלי הופמן. בנין ודיור
חדר שינה בעיצובה של קלי הופמן/בנין ודיור

*חדר השינה הוא אמנם חדר זוגי, אבל גם שם חשוב שיהיה חלק שהוא רק שלך. ארון, כוננית, משהו. מקום לשים את השטויות של הלילה או של הבוקר. חדר השינה צריך להריח טוב, גם ברמה הפילוסופית. ריח של תשוקה, ריח של הרפתקה, ריח של מסתורין, ריח של סקרנות. ושיריח טוב גם באמת.

* ביננו, גם אם אתה בזוגיות, אל תשכח שאתה יחידה נפרדת. שמור על עצמאות. שמור על מקומות שהם שלך. שמור על מנטאליות של פרש בודד. יום אחד, היה ותצטרך לרכב לבד, שלא תגלה שאתה תקוע כמו פרש בשח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully