וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אמנון פישר - "בואי אליי"

מערכת וואלה!

27.8.2009 / 19:24

מנחה "תוססס" המיתולוגית חוזר עם סינגל חדש מאלבום שני ומספר על עבודתו כליצן רפואי וההתחזקות שלא קיימת

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יח"צ)

במלחמה האחרונה בעזה, אמנון פישר הסתובב בישובים המופגזים עם גיטרה והמקצוע השני שלו – ליצן רפואי. "שמע, אני ליצן מגיל 16 בערך וגם צריך להתפרנס, אז זה מה שיצא", הוא אומר בראיון לוואלה! תרבות, לכבוד צאת הסינגל השני שלו, "בואי אליי"."מכאן מגיע הרצון שלי להביא שמחה לאנשים. היו לנו מספיק נביאי זעם ונביאי תוכחה, העניין שלי הוא להתרגש באמת ואז להצליח לרגש".

כך דילג לו פישר בין שדרות לקרית מלאכי וגיבש את אלבומו השני, "פשוט". להקלטות הוא נכנס עם חיים לרוז, שהביא איתו את אסף אמדורסקי, קרני פוסטל וג'נגו. "כמו שאני גרוש טרי, הדגש הוא על הטרי, אז אני מוזיקאי טרי – כולו אלבום שני", הוא אומר. "העבודה איתם לא הכבידה עליי. זה לא היה כבד, זה היה כבוד".

גם עבר עליך תהליך התחזקות קל

"איזה התחזקות, אני חלש כמו פשוש. אני יכול לתת לחברי גילי שושן ברכת ישר כוח ורוח, כי אני מבין שגם לו יש דרך שבה הוא מוצא את מה שהוא מוצא, אפילו כתבתי איזה טוקבק משלי בשיר שלו שיצא השבוע. אני לא מתחזק, אבל אני מאמין. במה אני מאמין? בחיוך הפנימי".

החיוך הפנימי של פישר יגיע ב-1 בספטמבר לאוזןבר בתל אביב, בהופעה בה הוא יארח את אבי בללי מנקמת הטרקטור. היתרון – יופי של אורח. החיסרון: מתחרים כמו מדונה ופיית' נו מור. " אפשר לראות את זה כתאריך היסטורי מוזיקלית מבחינתי אבל אני פשוט אשמח אם יגיעו ויתענגו", הוא אומר.

תבטיח קאברים או משהו

"אני בא עם חולצה של מדונה ותחתונים של פיית' נו מור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

או שתאחד את "תוסס".

"אני יכול לנסות, אני לא בטח שזה בראש מעייני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully