וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממצאי הנתיחה: מייקל ג'קסון הורעל

28.8.2009 / 22:10

הצהרת משרד חוקר מקרי המוות בלוס אנג'לס מגלה שמותו של הזמר מייקל ג'קסון נגרם בשל הרעלה חמורה. רופאו האישי סומן כחשוד אפשרי

הזמר מייקל ג'קסון מת כתוצאה מהריגה. כך התברר אמש (שישי) עם פרסום דו"ח הנתיחה שלאחר המוות. חלקים מהדו"ח כבר דלפו בתחילת השבוע, בשל חשיפתו של צו בית משפט שהוצא נגד רופאו האישי של ג'קסון, ד"ר קונרד מאריי. על פי דו"ח הנתיחה, שילוב של הסם פרופופול, ביחד עם סם ההרגעה לורזופם היווה את הגורם העיקרי למוות. כמו כן, נמצאו סמים נוספים בדמו של ג'קסון.

הדו"ח במלואו טרם פורסם, על פי בקשת משטרת לוס אנג'לס, ורק הצהרה המצטטת קטעים נבחרים מתוכו שוחררה מטעם חוקר מקרי המוות בלוס אנג'לס. על אף שד"ר מאריי, רופאו הראשי של ג'קסון סומן כחשוד על ידי המשטרה, טרם הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט. ביממה הקרובה תפרסם המשטרה את כתב האישום או כתבי האישום שיוגשו.

על פי עדותו של ד"ר מאריי שצוטטה באותו צו בית משפט, ג'קסון סבל מנדודי שינה וטופל על ידו באמצעות כמות מדודה של הסם. ביום מותו, לאחר שהד"ר ניסה לגמול אותו מהפרופופול, ג'קסון, על פי העדות, עדיין לא הצליח להרדם ורופאו נתן לו מספר תרופות הרדמה נוספות. כשאלו לא עבדו, נתן לו הרופא מנה נוספת של פרופופול. שילוב התרופות בדמו של מייקל הוא ככל הנראה, מה שהוביל לדום הלב של ג'קסון.

מבחינה משפטית, על פי החוק האמריקאי, מוגדר מותו של מייקל ג'קסון כרצח (Homicide). מדובר בהריגה בשל פעולות אדם אחר, לרוב מתוך טעות, רשלנות או הגנה עצמית. בית המשפט יכריע בשלב מאוחר יותר אם מדובר ברצח, או בהריגה, ובאיזו דרגה של חומרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully