וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נואל גאלגר עוזב את אואזיס

עינב שיף

29.8.2009 / 5:50

הגיטריסט והכוח היצירתי מאחורי אואזיס הודיע כי הוא עוזב את הלהקה "בעצב גדול ובאנחת רווחה גדולה"

AP

(צילום: רויטרס עריכה: איילת שולמן)

נואל גאלגר, הגיטריסט והכוח המרכזי מאחורי אואזיס, הודיע כי הוא עוזב את הלהקה על רקע ריב נוסף עם אחיו וסולן ההרכב, ליאם. בהצהרה רשמית אמר היוצר הבריטי כי "בעצב גדול ובאנחת רווחה גדולה אני עוזב את אואזיס הערב. אנשים יכתבו ויגידו מה שהם רוצים, אני פשוט לא יכול לעבוד יותר עם ליאם עוד יום אחד".

הקרע הנוכחי בין השניים התרחש דקות ספורות לפני עלייתה של הלהקה להופיע בפסטיבל גדול בצרפת. על פי הדיווחים, ליאם ניפץ את הגיטרה של נואל. לאחר מכן התבשר הקהל כי הופעתה של הלהקה מבוטלת. כמו כן, בוטלו הופעות הלהקה בגרמניה ובאיטליה ועתידה של הלהקה הבריטית נראה פסימי יותר מתמיד.

היסטוריית הריבים בין נואל לליאם ארוכה ומלאה בסיפורים אשר פרנסו את מגזיני המוזיקה בעולם במשך שנים. אחד מן הסיפורים הוא הופעת אנפלאגד שלמה שבה נואל שר את כל שירי הלהקה מאחר וליאם החליט ברגע האחרון שלא להופיע. פעמים רבות, כשביטל את הופעתו, צפה ליאם מן הקהל באחיו, נואל, המבצע את השירים במקומו. השניים נהגו שלא לדבר האחד עם השני לעתים תכופות אולם תמיד השלימו ושבו לפעול כלהקה.

אואזיס נחשבת לאחת הלהקות המשפיעות בבריטניה החל מאמצע שנות ה-90, תור הזהב של עידן הבריט פופ. שני אלבומיהם הראשונים, "Definitely Maybe" ו"What's The Story (Morning Glory") ניפקו להיטי ענק כמו "Wonderwall" ו" Don’t Look Back In Anger" שהפכו אותם לאחת הלהקות הגדולות בעולם. בשנת 2008 הוציאה הלהקה את האלבום "Dig Out Your Soul" שהשיב אותם למרכז הבמה ולסיבוב הופעות עולמי מצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully