וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי AM נמצא מת

29.8.2009 / 9:36

הדי ג'יי הידוע בקרב סלבס בהוליווד, אדם גולדשטיין, נמצא מת בליל שישי בדירתו בניו יורק

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: איילת שולמן)

הדי ג'יי אדם גולדשטיין (36) המוכר יותר בשם הבמה שלו, DJ AM, נמצא מת הלילה (שישי), בדירתו בניו יורק, כך על פי דיווח של המשטרה. איי אם הוא די ג'יי אמריקאי המוכר בעיקר בקרב הידוענים של הוליווד וחיי הלילה של לאס וגאס. את יצירתו אפשר לשמוע באלבומים של אמנים כמו וויל סמית' ומדונה. בתקשורת האמריקאית דווח כי גופתו של איי אם נמצאה כשלידה בקבוק תרופות במרשם, אחרי שחבריו של הדי ג'יי לא שמעו ממנו ימים.

אתר המגזין People מדווח כי בימים האחרונים לחייו, איי אם נמצא במצוקה רגשית בעקבות פרידה מחברתו, הדוגמנית היילי ווד. "הוא לא היה במקום טוב לאחרונה", מצוטט מקור המקורב לשניים. "בשבוע האחרון הוא לא כל כך נכח, שמר דברים לעצמו והרחיק מעצמו אנשים".

ההודעה שהתקבלה במוקד 911, והיוותה את הסיבה לפריצת השוטרים לדירה, דיווחה על היעלמותו של הדי ג'יי למשך יומיים. עם זאת, הודעה פומבית מאת הדי ג'יי פורסמה בטוויטר שלו ביום חמישי. לשון ההודעה, המצטטת את מילותיו של חלוץ ההיפ הופ, גראנדמאסטר פלאש, היתה: "ניו יורק ניו יורק, עיר גדולה, חלומות גדולים. אבל הכל בניו יורק הוא לא תמיד מה שנראה לעין". בנוסף, אחת מידידותיו של הדי ג'יי דיווחה למשטרה שקיבלה הודעת טקסט מאיי אם, בשעה 5 אחרי הצהריים ביום שישי. דקות ספורות לפני שהמשטרה מצאה את הדי ג'יי ללא רוח חיים.

חברים מפורסמים של אדם גולדשטיין נפרדים ממנו בזמן זה ברשת טוויטר. ריאן סיקרסט, מנחה "אמריקן איידול" כתב: "כל כך עצוב לשמוע על אדם. אדם נעים ונדיב". הזמר ג'ון מאייר כתב: "בשוק מוחלט... באמת, אני רוצה להשתמש במילים עכשיו, אבל אני לא מצליח. פאק, אנחנו אמורים להפסיד את החברים שלנו לזמן וגיל כשאנחנו מוכנים להסכים לתנאי החיים הארוכים. לא עכשיו". לינדזי לוהאן פרסמה בעמוד הטוויטר שלה את השורות הבאות: "לא לא לא לא לא מה? אני לא מאמינה לזה. אני בהלם. למה? למה?, תנוח על משכבך בשלום אדם".

הודעות נוספות פורסמו, כמו זו של הראפר דידי, "די ג'יי איי אם תנוח על משכבך בשלום", דיטה פון טיז: "המומה מהחדשות על החבר הטוב שלי די ג'יי איי אם" וקלואי קרדשיאן: "תגידו לאהובים שלכם שאתם אוהבים אותם בכל הזדמנות שיש. אתם לא יכולים לדעת מתי תהיה הפעם האחרונה. אלוהים יברך את די ג'יי איי אם".

בספטמבר בשנה שעברה, נפצע איי אם באורח קשה בעקבות תאונת מטוס בשדה תעופה בדרום קרוליינה, בה נפצע גם מתופף בלינק 182, טראוויס ברקר ו-4 אנשים מתו.

די ג'יי איי אם היה חבר בלהקה קרייזי טאון, שהתפרקה שנתיים אחרי ששחררה את הלהיט "Butterfly" ב-2001. בשנה שעברה חבר איי אם לחברו מבלינק 182 כדי ליצור אלבום די ג'יי ותופים. לפני תאונת המטוס השניים הספיקו להופיע במספר מועדונים.

***

  • עוד באותו נושא:
  • DJ AM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully