וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להדליק את הדודו

אורי שאלתיאל

30.8.2009 / 9:55

ערוץ 10 שידר סרט מחופף ורשת תשדר בלי בושה סרט על האיש שתקף את המשנה למנכ"ל שלהם. הציניות ממשיכה לחגוג עם דודו טופז, ואורי שאלתיאל ממשיך להיגעל

אשתי עובדת כבר עשר שנים בערוץ מסחרי. בכל בוקר אני בודק מחדש את האישונים שלה. בינתיים עוד לא צמחו לה קרניים. נדמה לי שהיא עוד לא איבדה את שפיות דעתה. אני חושב שהיא עדין בסדר, אבל אין לי אשליות, אני יודע שהנפילה תבוא, היא בלתי נמנעת, כמעט הכרחית. תראו מה עובר על האנשים האחרים שעובדים שם. דודו טופז לדוגמא. אבל לא רק הוא, מקבלי ההחלטות ברשת למשל, שמקדמים בלי נקיפות מצפון את הסרט הנרקיסיסטי על האדם שכמעט רצח את המשנה למנכ"ל שלהם (שבעצמה צוטטה כמי שהביעה עניין בסרט אחרי שחשדה כי טופז הוא זה שעומד מאחורי תקיפת אבי ניר, ולפני שהיא עצמה הותקפה).

אל תקנאו בשירה מרגלית כשהיא נכנסת היום לחדרה במשרדי רשת ברמת החייל. מפגן כל-כך עלוב של - במקרה הטוב - חוסר קולגיאליות ובמקרה הרע חוסר כבוד עצמי לא נרשם כאן כבר זמן רב. כל טירון בן יומו היה אומר למנכ"ל רשת אבי צבי להעיף קיבינימט את הסרט של אילן שושן מלוח השידורים שלו, או לפחות לגנוז אותו לכמה חודשים טובים.

במקום זה העדיפו ברשת להפציץ פרומואים בלי הבחנה לחשיפה הראשונית של הסרט בחדשות סוף השבוע. והכול כדי לקצץ איזו חצי נקודת רייטינג מהפרק הראשון בעונה החדשה של "הישרדות". נכון, העסק ציני עד אימה, חוקי הג'ונגל וכל הממבו ג'מבו הזה, ובכל זאת גם האריות הכי מורעבים נמנעים מפגרים, בניגוד לבוסים של רשת, שנעצו בחדווה את שיניהם הרעבתניות בסרחון הטלוויזיוני הזה.

אף אחד לא יוצא כאן טוב

טופז ומותו הם מן הסתם סחורה עיתונאית משובחת ולאילן שושן, שתיעד אותו בחודשים האחרונים לחייו, יש את החומרים לנפק סרט ראוי. מה שראינו אתמול זה את הראשון בבידור מגולל שוב ושוב את משנתו המסוכנת. שום בשורה של ממש, בטח לא לחברה מסחרית, שטופז פגע בעובדת שלה באלימות מקוממת שכזו. מדובר כאן במשוואה פשוטה למדי: לסרט של שושן, כשיושלם, יש ככל הנראה מקום על מסך הטלוויזיה שלכם, רשת פשוט לא צריכה להיות זו שתשדר אותו.

בסופו של דבר, כמעט כרגיל, אף אחד לא יצא כאן טוב. לא הבדרן המת, ששוב נחשפנו לכשרונו הבינוני. לא ערוץ עשר הגוסס עם הסרט המחופף שלו, ובטח לא רשת. אה, כן, מני אבירם שליווה את הסרט בערוץ עשר עם פרשנויותיו המלומדות, הוא בלי שמץ של ספק חתיך היסטרי וכוכב קולנוע בפוטנציה. אבל את זה ידענו כבר קודם, בדיוק כמו כל פרט ופרט בסרט המיותר של חיים אתגר על מגיש השעשועונים שעלה לגדולה. במציאות טלוויזיונית אחרת ערוץ עשר היה משדר בעוד כמה חודשים את הסרט של שושן, וברשת היו מצליחים לשמור על כבודם. אבל, זו, כאמור, מציאות טלוויזיונית אחרת. שום קשר לנעשה במקומותינו.

אשתי עובדת בערוץ מסחרי (קשת, אם אתם חייבים לדעת. וכדי שהעכברים לא יצאו מהחורים נגיד רק ש"כוכב נולד" חרא של תוכנית ואסור לכם בשום אופן להשחית את זמנכם בצפייה מיותרת בגמר הערב). בינתיים עוד לא צמחו לה קרניים, אבל אין לי אשליות. בעסק שהיא עובדת בו אנשים מוכנים לעשות הכול בשביל איזו חצי נקודת רייטינג. כולם שם ימכרו את האמ-אימא שלהם עבור כמה אלפי צופים. מדובר בסכנת נפשות אמיתית. תראו את שירה מרגלית למשל, שגם קיבלה מכות רצח בגלל שסירבה לקנות מוצר בינוני מכוכב עבר וגם הושפלה אתמול בערב בפומבי על ידי הבוסים החמדנים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully