וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסמנט ג'אקס נטולי לייבל

30.8.2009 / 15:45

דיווחים באנגליה על אי חידוש החוזה עם הצמד הבריטי מצד הלייבל XL . פליקס בקסטון: "חברות התקליטים לא כל כך רלוונטיות"

בייסמנט ג'אקס שוחררו מצד חברת התקליטים XL עמה היו קשורים ב-10 השנים האחרונות שכללו עסקה של חמישה אלבומים, כך מדווח אתר Contactmusic.

הדיווחים באנגליה טוענים על שחרור מצד XL שלא היו מעוניינים להמשיך את החוזה ופליקס בקסטון, חצי הצמד, מבהיר כי בכוונת הצמד לצאת לסיבוב הופעות ואף להוציא אלבומים עצמאית. "XL לא הציעו לנו עסקה חדשה, אבל גם לא תיארתי לעצמי שהם יציעו. אתה לא צריך חברת תקליטים בימינו, הן לא כל כך רלוונטיות. כל מה שאתה צריך זה מישהו שיפיץ את המוזיקה שלך. חוץ מזה, אתה יכול לעשות כסף רק באמצעות סיבובי הופעות בימינו".

בייסמנט ג'אקס הם פליקס בקסטון וסיימון ראטקליף. ב-99 שחרר ההרכב את אלבום הבכורה "Remedy", מתוכו יצא הסינגל "Red Alert" שהופיע בפס קול של "שחקי אותה כמו בקהאם" ובפרסומת של קוקה קולה. עד מהרה הפך אותם האלבום להרכב ידוע גם מחוץ לאנגליה. אלבום האולפן הבא שלהם, "Rooty" יצא ב-2001 והכיל את הטראק המוכר "Where's Your Head At?". אחרי שני האלבומים הללו, יצאו "Kish Kash" (2003), שגם ארח את הראפר דיזי רסקל בתחילת דרכו,"Crazy Itch Radio "(2006) שארח את מרטינה סורברה, לילי אלן ורובין ובספטמבר השנה ייצא אלבומם האחרון תחת הלייבל XL, "Scars" שכולל הופעות אורח של יוקו אונו, סנטיגולד ועוד. "Raindrops" הוא הסינגל הראשון מתוכו.

בנוסף לאלבומים של הצמד, בקסטון וראטקליף יצרו רמיקסים לאמנים כמו מיסי אליוט, N.E.R.D, סופי אליס בקסטור וג'סטין טימברלייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully