וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתלטות סרטי האימה על הקופות

31.8.2009 / 14:26

"יעד סופי 4" חותם את החודש האחרון של אוגוסט באימה ומוביל את הממזרים של טרנטינו למקום ה-2. גם המכרסמים של דיסני מביאים תוצאות

"יעד סופי 4", סרט האימה החדש בתלת מימד כבש בסוף השבוע את טבלת שוברי הקופות בארצות הברית וקנדה עם 28.3 מיליון דולר על פי הערכות. אחריו במקום השני, השליט של השבוע שעבר, "ממזרים חסרי כבוד", עם ירידה של 47% סיבירם למדי בהכנסות, שמצטברות לסכום של 73.8 מיליון דולר. עם הוצאות של 70 מיליון קוונטין יכול להתחיל להכין את הבונוס לבראד פיט.

במקום השלישי, "Halloween II", עוד סרט אימה בדירוג R עם פתיחה של 17.4 מיליון ודלר. "District 9" החייזרי עומד איתן במקום הרביעי עם 10.7 מיליון דולר וסך הכנסות של 90.8 מיליון דולר עד כה. את החמישייה סוגר "כוח המחץ" עם 8 מיליון דולר וסך של 132 מיליון דולר.

את החמישייה הבאה, פותח "ג'ולי וג'וליה" בכיכובה של מריל סטריפ. בעורפו נושף "אשתו של הנוסע בזמן" שגם בסך ההכנסות הכולל נמצא בעמדת נחיתות היות ועלה שבוע מאוחר יותר לאקרנים. "ג'ולי וג'וליה" גרף 71 מיליון דולר עד כה ו"אשתו של הנוסע בזמן" גרף 48.2 מיליון דולר.

"Shorts" של רוברט רודריגז ממשיך ליפול, הפעם אל המקום השמיני עם סך הכנסות של 13.6 מיליון דולר. במקום התשיעי "לקחת את וודסטוק" של אנג לי, שיפתח את פסטיבל הסרטים בחיפה בחול המועד סוכות, עם 3.75 מיליון דולר, פתיחה מאוד לא מרשימה לסרט המצופה שגם יוצא במקביל לחגיגות ה-40 שנה לפסטיבל האגדי.

את המקום העשירי חותמים הגרבילים של דיסני, "G Force" עם מספר יפה ביותר של 111.8 מיליון דולר במצלצלים, ירקרקים או אולי מזון מכרסמים?

  • עוד באותו נושא:
  • יעד סופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully