וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפן און דה רדיו

עינב שיף

1.9.2009 / 4:04

דיויד סיטק מטי.וי און דה רדיו וטרבור הורן הענק יהיו בין מפיקי האלבום הראשון של אביב גפן באנגלית. הזכויות על האלבום הולכות לשלוחה הגרמנית של חברת הענק BMG

אביב גפן חתם עם חברת המו"לות BMG Rights על הזכויות להפצת אלבומו הראשון באנגלית, 'Aviv Geffen" ששוחרר אמש בגרמניה. "יש לנו הכבוד לעבוד עם אביב גפן, אמן וכותב שירים מצד אחד ופעיל שלום מהצד השני", התלהב תומס שירר, מהנהלת החברה. "אביב הוא איידול לדור הצעיר בכדור הזה. אנחנו צריכים את זה!". "האלבום הבא הזה סנסציה", הוסיף פרד קאזימיר, מנהל בכיר בחברה.

הסינגל הראשון מתוך האלבום, "It Was Meant To Be A Love Song" שוחרר היום (א') בבריטניה. השם החם מאחוריו הוא דייב סיטק, חבר בלהקת האינדי המוערכת טי.וי און דה רדיו, שהפיק מוזיקלית את השיר. מאחורי סיטק הפקות מוזיקליות לאמנים כמו היה יה יה'ז וסקרלט ג'והנסון.

את האלבום המלא של גפן הפיקו טרבור הורן, אחד מהמפיקים המוזיקלים הבכירים באנגליה - האיש שהמציא את פרנקי גוז טו הוליווד, היה חבר בארט אוף נויז ועבד פט שופ בויז ורובי ויליאמס (כולל האלבום החדש) - וקן נלסון, שהפיק קטעים באלבומיהם של קולדפליי, גומז ובדלי דרואון בוי. בנובמבר ייצא גפן לטור מקיף בגרמניה לקידום האלבום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully