וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמריקה מפרגנים לקולנוע ישראלי

עינב שיף

1.9.2009 / 16:30

המגזין היוקרתי וראייטי יפיק מוסף מיוחד לקולנוע הישראלי לרגל כמויות הסרטים המשתתפות בפסטיבל הצפון אמריקאי הנחשב

מגזין וראייטי האמריקאי, כתב העת החשוב לקולנוע יפיק מוסף מיוחד לקולנוע הישראלי בפסטיבל טורונטו שייפתח בעוד שבוע. היוזמה הייתה של הקרן לקולנוע ישראלי, בראשות כתריאל שחורי, ששלחה לפסטיבל מספר סרטים בתמיכתה כמו "לבנון", "עג'מי", "בנא" ועוד. "עורכי העיתון החליטו להתמקד השנה בקולנוע הישראלי, לאור הישגיו ולאור העובדה כי השנה, הנוכחות של הקולנוע הישראלי בפסטיבל טורונטו היא חסרת תקדים", אמר שחורי היום.

המוסף יעסוק בנושאים הקשורים לקולנוע הישראלי ויכיל שיחות עם יוצרי קולנוע, שיווק של סרטים ישראלים וכן הזמנה לשיתופי וקו-פרודוקציות עם הקולנוע הישראלי. המוסף יופץ ב- 10 בספטמבר בכ- 14,000 עותקים וכן באתר האינטרנט המקצועי למנויים של המגזין, המופץ לכ- 60,000 גולשים.

פסטיבל טורונטו יקרין השנה כ- 30 סרטי ם ישראלים, מהם שישה בתחרויות המרכזיות בפסטיבל ("לבנון" של שמוליק מעוז, "עג'מי" של ירון שני וסכנדר קובטי, "עיניים פקוחות" של חיים טבקמן, "חמש שעות מפריז" של ליאון פרודובסקי, "כרמל" של עמוס גיתאי ו"גוגל בייבי" של ציפי ברנד פרנק). בקטגורית "עיר לעיר" יוקרנו סרטים ישראלים בולטים שנבחרו לפסטיבל כמו "קירות", "בנא" וקלאסיקות כמו "החיים על פי אגפא" וכן יוקרנו 11 סרטים של בוגרי אוניברסיטת תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully