וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בתמונה

דרור רפאל

3.9.2009 / 3:50

תגידו את האמת - הלכתם למדונה בשביל לשמוע מוזיקה או כדי לצלם בסלולארי ולשלוח לחברים? דרור רפאל מסמס וגם נזכר בבית הספר

מי ראה את מדונה?

כמעט 100 אלף איש הגיעו לפארק לשתי הופעות ולא ראו את מדונה. הם הרימו את הסלולארי וצילמו את המופע, כדי להראות לאלה שלא היו שם. פעם קראו לזה לרוץ ולספר לחבר'ה, היום זה לצלם ולשלוח באמ אמ אס. זה שהוד גלוריותה נמצאת מולם ממש עכשיו? פחות דיבר אליהם, העיקר שיהיה סרטון שלה בנייד. כדי להעלות אותו בפייסבוק. שילמתם כרטיס כדי לעדכן את שורת המצב בטוויטר ולהוסיף קישור 'הייתי במדונה והיה הורס'. מדונה אומרת שהיא נטענת בישראל באנרגיות. זה לא מפליא כשאלפי מכשירים סלולאריים מכוונים אלייך. לא היו שם אנשים אלא קהל של מכשירים. מדונה ענקית? תלוי איזה מסך יש לכם.

למה ילדי מדונה מסתובבים ביפו?

לא ג'סטין טימברלייק – שהשמועות על הגעתו הן תעלול יחצני כושל - אלא הילדים של מדונה, הם ההפתעה הגדולה של הביקור שלה בארץ. רוקו, קוקו, דיויד, מרסי, לורדס ועוד כל מיני בני 4 עד 16 עם שמות מוזרים (לא מוזרים כמו בלנקט – שמיכי של מייקל ג'קסון, אבל עדיין) מסתובבים כאן. מציצים מחלונות המלון, מסיירים בקיבוץ, משוטטים ביפו בין הגלריות (למה יפו למה?) ומגיחים מכל עבר. מדונה מביאה את הילדים לעבודה, למרות פתיחת שנת הלימודים. הם מסתובבים בתל אביב, רובם כושים. רק חסר שמשטרת ההגירה תאסוף אותם ותשלח אותם לגאנה, כדי ללמד קצת את מדונה מה עושים לילדים כושים במרכז האנרגיה של העולם.

כמה אתם זוכרים מבית הספר?

השבוע נפתחה שנת הלימודים. אני מנסה להיזכר ב 12 שנות לימוד. הזיכרון מתעתע בי. מה למדתי? מה היה שם? אולי מורה אחד טוב, שסיפר שהוא עצמו היה תלמיד גרוע. הזיכרון מנסה להדחיק את מאורעות כיתה ט' והלאה. שם כבר בית-הספר רומס אותך תחת הרצון שתוציא ציונים גבוהים. ואני הייתי נמוך עם ציונים לא גבוהים. אני מהלך במסדרונות ענק בין רגליים של תלמידים גבוהים ותחרותיים שרצים לספריה או לקפיטריה או לעשן מתחת למדרגות. ואני לא מעשן, גרוע מזה, אני לא משחק כדורגל. שזה מיד מוריד אותי לתחתית רמת החשיבות הקיומית. אין מורים מחייכים, הם בתחרות מופרעת להספיק חומר. כל המשאבים מנותבים לתלמידים המפריעים. לאלימים. איך להכניס אותם למעגל? אני בכלל לא ידעתי שיש מעגל. תשומת לב מיוחדת ניתנה לחרשים. בית הספר שלי, התגאה בשילוב חרשים. אבל סתם ילדים שומעים שלא יודעים לשחק כדורגל היו למרמס. לכיתה א' אתה מגיע מלא תמימות וחדוות לימודים, בכיתה ג' אתה כבר מחפש דרך החוצה, אבל אין. אתה בתוך מבוך מתסכל שייגמר בכיתה י"ב. ובהצלחה למי שהתחיל עכשיו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

איך ים המלח נהייה פלא עולם?

ים המלח מועמד להיכנס לרשימת פלאי עולם. הפלא הגדול שהוא עדיין קיים. ים המלח נעלם בקצב מטורף של מטר בשנה. עד שיש כאן פלא, גם הוא הולך ונגוז. מקורות המים שלו הופנו לשתיה והשקיה והוא מיובש. מפעלי ים המלח מתעללים בו, המלונות נוגסים בו, משתלטים עליו. איזה נזק לא גרמנו לו? לים המלח אין ברירה. כתגובה הוא המציא בולענים. האדם הולך לתומו על החוף עד שנופל לחור באדמה, נקמה של הטבע באדם. ים המוות קרוי כך לא רק בגלל שאין בו חיים, אלא גם בגלל שהוא הפך למקום הבילוי המועדף לקשישים על סף סיום עם פסוריאזיס. המלונות, המפעלים, הקשישים - לא נעים להיות ים המלח. וחוץ מזה הוא גם המקום הנמוך ביותר. ככה זה במרכז האנרגיה של העולם, אתה הכי נמוך ומנסה להיות מיוחד, אז דופקים אותך, כמו בבית ספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully