וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחצ'ה היימן לעזרת הפאנק רוק

עינב שיף

4.9.2009 / 3:24

כשקילר הלוהטת ניסו להציל שלושה שירים ישנים שלהם, הם לא ציפו שנחצ'ה היימן, מלך הזמר העברי, הוא זה שייחלץ לעזרתם

קילר הלוהטת, להקת הפאנק מהסבנטיז ממשיכה בהכנות להוצאת אלבומה "דופקים את הלבנים" מחדש, אלא שבדרך נתגלתה בעיה קטנה. "אנו רוצים לצרף לדיסק כל מיני שירים ישנים שהקלטנו בתחילת האייטיז, אבל גילינו שהסלילים המקוריים עליהם הוקלטו השירים כבר אינם במצב טוב", אמר לוואלה! תרבות סולן ההרכב, יורם מארק רייך. "אורי ברק, שהיה הטכנאי שלנו באולפני די.בי, שם הקלטנו לפני 25 שנים, הציל לנו חלק מהשירים. נשארנו עם שלושה שהם במצב ממש ירוד".

את הפניה לעזרה הם עשו ללא אחר מנחצ'ה היימן, יושב ראש העמותה לשימור הזמר העברי, שלא ממש עוסקת בPאנק בימים כתיקונה. "הוא מיד התנדב לעזור לנו, ואפילו ללא תמורה", מספר מארק רייך. "אחרי חודש של טיפולים שונים כולל אמבט כימי, קיבלנו היום לידינו את 'המלכה השחורה', 'תני לי אהבה' ו'לא רוצים לרקוד עם מירי'. 3 השירים האחרונים שהיו חסרים לנו לפרויקט".

היימן, שזכה בפרס ישראל ביום העצמאות האחרון על פועלו למען הזמר העברי, הצהיר בעבר שמטרתו העיקרית היא שימור פרויקטים, אולם גם מארק רייך לא ציפה שדווקא המוזיקה שבה מרד, היא זו שתציל את הפרויקט החדש שלו. "המרחק בינו לבין הסגנון המוסיקלי הזה רב במיוחד", אומר מארק רייך, אבל זה לא מנע ממנו להיחלץ לעזרתנו. וזה משמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully