וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגולי השקשוקה

עינב שיף

3.9.2009 / 20:00

"שיטת השקשוקה" של מיקי רוזנטל זכה בפרס הסרט התעודה הטוב ביותר מטעם פורום היוצרים הדוקומנטריים. גם "הגלגול" של נתי ברץ חגג עם חמישה פרסים

"שיטת השקשוקה", סרטו המדובר של מיקי רוזנטל אודות יחסי הון-שלטון בישראל, זכה בפרס הסרט התעודה הטוב ביותר של שנערכה היום (חמישי) באולפני רשות השידור. בנוסף, זכו מיקי רוזנטל ושרון קרני בפרס ההפקה הטובה ביותר והסרט אף זכה בפרס התחקיר. רוזנטל, קרני ובמאי הסרט, אילן עבודי, זכו במענק הפקה בשווי 300,000 שקלים מטעם ערוץ 8 ומועצת הקולנוע, לצורך הפקת סרט שישודר בערוץ.

"הגלגול", סרטו של נתי ברץ, זכה ב- 5 פרסים מתוך 11 הקטגוריות שישנן בתחרות. ברץ זכה בפרס הבמאי הטוב ביותר, ירון אורבך זכה בפרס הצילום, רון גולדמן זכה בפרס העריכה, אלכס קלוד זכה בפרס עיצוב פס הקול וסיריל מורין זכה בפרס המוזיקה המקורית הטובה ביותר. הפרס לסרט התיעודי הטוב ביותר הוענק ל"האגדה על ניקולאי וחוק השבות" של דוד אופק, שזכה בשנה שעברה גם בפרס וולג'ין. פרס לסרט הביכורים הטוב ביותר הוענק ל"שהידה" של נטלי אסולין. פרס פרויקט התעודה הטלוויזיוני הוענק ל"לונדון פינת בן יהודה" שביים דני סירקין עם ירון לונדון.

זו השנה הרביעית בה מתקיימת התחרות, ביוזמת פורום היוצרים הדוקומנטריים, ש- 400 חבריו הצביעו לסרטים הזוכים באתר הפורום באינטרנט. 82 סרטים ופרויקטים הוגשו השנה לתחרות, 19 מתוכם עלו לגמר והתמודדו על 11 הפרסים. שווי המענקים והפרסים שחולקו הוא כ-700,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully