וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 63

אמיר אגוזי

4.9.2009 / 2:40

החזרה ללימודים ולעבודה שולחת אתכם לחפש נחמה במקומות חדשים? בדיוק בשביל נוצר המיקס השבועי של אגוזי

Fat Freddy’s Drop – Boondigga // The Drop

Isaac Hayes – Hung Up On My Baby // Enterprise // 5:45

Glass Candy – Geto Boys // Italians Do It Better // 8:05

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Geto Boys – Mind’s Playing Tricks on Me // Rap-a-Lot // 11:20

בין אם חזרתם השבוע לעבודה מסודרת מאווירת הווקאנס, חזרתם ללימודים, או שלחתם ילדים לשנת לימודים חדשה – לכולכם מגיעים תנחומים, וזה בדיוק מה שתקבלו במיקס הזה. מהדורה מעט מפוזרת מבדרך-כלל, עם רגעים שקטים לצד כאלו חצי-קצביים ומה שאולי חסר לה בקוהרנטיות מפוצה במבחר שירים יפים ומיוחדים שהייתי חייב לשלב יחד. שימו לב גם למבחר הלינקים של השבוע, שכוללים כמה סטים מגניבים, מוזיקה חינמית וקריאה אחת מעניינת ביותר על ההיסטוריה החברתית של האם.פי.3.

יוצאים לדרך עם הקטע האוהב עליי כרגע מאלבומם של פאט פרדי'ס דרופ, שלאחרונה תוארו באופן די קולע ומשעשע – לא זוכר בדיוק היכן - כזיווג ממזרי בין לי סקראץ' פרי לאייזיק הייז. השף המנוח מופיע בעקבותיהם לא רק בשל כך, אלא גם כי הוא הבסיס עליו בנויים שני הקטעים שאחריו – המחווה המהממת של להקת האינדי-דיסקו גלאס קאנדי ללהיט הגדול ביותר של הרכב הגנגסטא ראפ גטו בויז, שהביט של שניהם מסמפל את הייז באופן נרחב, ושיחד יוצרים מעין משולש של מסמפל-מסומפל.

Bibio – All the Flowers (Seams remix) // 15:50

Cage & Aviary – Friday 14th (parts 1 & 2) // Astrolab // 19:00

Rebolledo & Daniel Maloso – Venganza y Seduccion // Comeme // 25:20

30:15Can – Vitamin C // United Artists //

33:15Dynas ft Slick Rick – Family Jewels // BBE //

36:20Pharcyde – Soul Flower (Tatelarock remix instrumental) // Delicious Vinyl //

40:40 Shawn Lee – Soul in the Hole // Ubiquity //

43:20Johnny Otis – Good to the Last Drop // Fantastic Voyage //

45:25Shuggie Otis – Knowing (That You Want Him) // Epic //

47:27Mayer Hawthorne – Green Eyed Love // Stones Throw //

51:00Turboweekend – Something or Nothing (2000F & JKamata remix) // Kraken //

55:30Little Dragon – Blinking Pigs // Peacefrog //

58:41ESG – It’s Alright // Soul Jazz //

הרמיקס הלא רשמי והגליצ'י במקצת שעשה Seams לביביו הוא עוד אחת מאותן פנינים שהזכרתי בפתיחה. המקור לקוח מהאלבום "Ambivalence Avenue" של ביביו, איפשהו בין חביב השנה שעברה קושיק לבורדז אוף קנדה, והוא בעיני אחד האלבומים היפים שיצאו בינתיים השנה. בכלל, רוב המיקס השבוע התגבש סביב קטעים מאלבומים שיצאו השנה – "Soul in the Hole" של שון לי, "Machine Dreams" הנפלא של ליטל דראגון, ו-"A Strange Arrangement" של מאייר הותו'ורן, שמשבוע הבא ניתן יהיה לרכוש באתר הלייבל Stones Throw. ואם כבר אנחנו מונים אלבומים בולטים מהשנה, חייבים גם לציין אתFalty DL, שאמנם לא נוכח במיקס של השבוע, אך סט חדש שלו עבור רזינדט אדביזור נמצא בלינק פה למטה.

ובקצרה:

*קייג' & אביארי, שבתחילת השנה הוציאו סינגל נפלא ב-DFA, עם צד אחד מסינגל שקדם לו עבור לייבל שקשור לפילוסקי וחבריו.

*רבולדו ודניאל מרוסו המקסיקאים עם קטע האוס-דיסקו אפלולי שממחיש את המנעד הרחב של הלייבל Comeme של מאטיאס אגואיו וחבריו למסיבות ה-BumBumBox.

*הראפר הותיק סליק ריק, שגנב את ההצגה בשיר הטוב ביותר באלבום של מוס דף, עם הופעת אורח מוצלחת נוספת, הפעם אצל הראפר הצעיר דינאס על ביט שמסמפל את "ויטמין C" הקלאסי של קאן.
האב (ג'וני) הבן (שוגי) ורוח הקודש (הגיטרה והנשמה) למשפחת אוטיס נפגשים בסנדביץ' שבין אמני הסול המודרניים שון לי ומאייר הות'ורן. אגב, אלבום הבכורה של שוגי, "Here Comes Shuggie Otis", הוא חתיכת יצירה ששווה לצוד אחריה.

*מפיקי הדאבסטפ הסקנדינביים F2000 ו-JKamata עם רמיקס חדש שמנסה לשחזר את ההצלחה האדירה של "You Don’t Know What Love Is" שלהם, שיצא בתחילת השנה בלייבל הייפרדאב של קוד 9; איפשהו על קו התפר המוזר שבין דאבסטפ, סינתיסייזרים מהאייטיז ונשמה. אם השילוב הזה מעורר בכם עניין, אז ממש כדאי לכם לבדוק את המיקס של קוד 9 שמלונקק למעלה ונעשה עבור האתר Lucky Me של חבורת הסקוטים ראסטי והדסון מוהוק ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully