וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם גרין להופעה בישראל

עינב שיף

6.9.2009 / 7:00

מצעד יוצרי האינדי בישראל נמשך והפעם עם חצי הצמד מולדי פיצ'ז לשעבר, שיגיע ב-12 באוקטובר להופעה אחת במועדון הבארבי בתל אביב

יוצר האינדי אדם גרין מגיע לישראל להופעה אחת, במועדון הבארבי בתל אביב ב-12 באוקטובר. על הפקת המופע אחראית חברת נרנג'ה הפקות, שהביאה לישראל את קורט ווגנר, M83 Why?, קלקסיקו, הסקאטלייטס וכן אחראית על ההופעה של MUM ב-2 באוקטובר. כרטיס להופעה של גרין עולה 169 שקלים. כמו כן, ניתן לרכוש כרטיס משולב להופעה של MUM וגרין ב-319 שקלים, עם חלוקה לעד שלושה תשלומים. את ההזמנות ניתן לבצע החל מהיום (א') במועדון הבארבי בתל אביב.

גרין (28), ממוצא יהודי, נחשב לאחד ממייסדי ז'אנר האנטי-פולק בארצות הברית, עם להקת המולדי פיצ'ז שהקים יחד עם קימיה דוסון (שהופיעה בישראל בעבר). בשנת 2002 יצא גרין לקריירת סולו מצליחה שהחלה עם אלבום הבכורה "Garfield", נמשכה עם "Friends of Mine" והגיעה לשיאה עם "Gemstones" שיצא בשנת 2005. לאחר מכן הוציא גרין, שהספיק בתקופה זו לחמם אמנים כמו בל וסבסטיאן, שני אלבומים נוספים, "Jacket Full of Danger" ו" Sixes And Sevens". בימים אלו עובד גרין על אלבום סולו נוסף.

שיא החשיפה של גרין הגיעה דרך הסרט המצליח "ג'ונו", שפס הקול שלו הכיל את "Anyone Else But You" של המולדי פיצ'ז ומבצעים אותו שני כוכבי הסרט, מייקל סרה ואלן פייג'. פס הקול הגיע למקום הראשון בטבלת הבילבורד האמריקאית עם יצירתו והזניקה את החשיפה ליצירתו של גרין. מחוץ לארצות הברית, גרין מצליח מאד דווקא בגרמניה. זאת למרות שבראיון לטלוויזיה המקומית הגיע כשהוא שיכור לחלוטין וניסה לנשק את המנחה. בראיון אחר, בארצות הברית, המציא חוויות כחייל אשר שב מהמלחמה בעיראק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully