וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד - מקום ראשון

עינב שיף

7.9.2009 / 16:29

"יעד סופי 4" נותר גם השבוע במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית, אבל בסוף השבוע הכי פחות רווחי של 2009

עוד ניצחון כזה ואבדנו אמר פירוס, שאולי התכוון לטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון בארצות הברית. "יעד סופי 4" נותר במקום הראשון בטבלה עם 12.43 מיליון דולר בטור ההכנסות, אך הוא מוביל את סוף השבוע הכי פחות רווחי של שנת 2009. "הכל אודות סטיב" עם בראדלי קופר וסנדרה בולוק הניב רק 11.2 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, שהספיקו לו להתמקם מעל "ממזרים חסרי כבוד" של טרנטינו שמגיע ל- 91 מיליון דולר בסיכום הכנסות שלושת השבועות הראשונים להקרנתו.

גם מותחן המדע הבדיוני “Gamer" לא הרשים עם עלייתו לאקרנים, כשהרוויח בסוף השבוע רק 9 מיליון דולר. "District 9" בהפקת פיטר ג'קסון חצה את קו מאה מיליון הדולר בשבוע הרביעי להקרנתו עם רווחים של 7 מיליון דולר ואחריו נמצא "ליל המסכות 2" עם נפילה של 65 אחוזים ברווחים ו-5.6 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע.

"ג'ולי וג'וליה" של מריל סטריפ מתחזק יפה שבוע חמישי בטבלה עם 5.2 מיליון דולר בסוף השבוע. אחריו נמצא "כוח המחץ" ו- 5.1 מיליון דולר בסוף השבוע, שמגיעים ל- 139.4 מיליון דולר בסך הכל. "אשתו של הנוסע בזמן" מצליח לשרוד שבוע רביעי בטבלה, עם תוצאות מרשימות בהרבה משל ‘Extract” של מייק ג'אדג' בכיכובו של בן אפלק, שהניב רק 4.18 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully