וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: הטריילר של בלקן ביט בוקס

8.9.2009 / 8:00

לקראת הופעה ראשונה בישראל מזה זמן, קבלו הקרנת בכורה לטריילר הסרט התיעודי אודות הקלטות האלבום השלישי של בלקן ביט בוקס, כפי שנעשו בבלגרד

יח"צ - חד פעמי

(במאי: מתיאס לוצנדרוף)

כיאה ללהקה שהמונח "בלקן" מונח לה בשם, בלקן ביט בוקס טסו לבלגרד להקליט את אלבומם השלישי, המשך לשני האלבומים שהפכו אותם ללהיט בישראל וגם בעולם. במהלך הנסיעה ליווה אותם החבר מתיאס לוצנדורף, שתיעד את ההקלטות.

בטריילר תוכלו לראות עד כמה מדובר בלהקה לא שגרתית וגם לשמוע צלילים ראשונים מהאלבום שצפוי לצאת, יחד עם הסרט, בינואר 2010. בימים אלו מעורבת הלהקה גם בפרויקט העוסק במוזיקה המונעת על ידי אנרגיה סולרית, עם הרכבים כמו Thievery Corporation, זאפ מאמה, Brazilian Girls ועוד.

"האמת היא שבילינו הרבה זמן בללמד את הצוענים בבלגרד את המוזיקה שלנו", מספר קפלן על הקליפ. "הענקנו פרשנות חדשה למוזיקה שלנו איתם, זה היה שיתוף פעולה מלא, שהגיע גם לפסטיבל GUCA המפורסם למוזיקה צוענית, כך שתרמנו באופן צנוע לתרבות הצוענית".

עוד מספר קפלן כי בזמן ההקלטות בבלגרד, היו מתחים בעיר בנוגע להפרדת קוסובו וסרביה. "מפגינים ניפצו שמשות של שגרירות ארצות הברית", הוא אומר. "היו מהומות וזה היה מדהים לעשות מוזיקה מלאת שלום בזמן שיש כאוס ברחובות. זה היה המסר שלנו, בעד תקשורת חוצת תרבויות וחברות כנגד הגועל ברחובות"

הבלקן ביט בוקס יחזרו להופיע בישראל ביום ו' הקרוב (11.9) בפאב אופוריה שבמושב מולדת. ההופעה תחל בשעה 20:00, כרטיסים ניתן להשיג בטלפון 0505719995.

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully