וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינדי במחווה לברי סחרוף

עינב שיף

8.9.2009 / 2:11

פסטיבל "הלם כרך" ייערך בתחילת אוקטובר בתל אביב עם מחווה ל"סימנים של חולשה" של סחרוף, רם אוריון ואורחים ועשרות מופעי אינדי ישראלי

פסטיבל "הלם כרך" יתקיים בין התאריכים 1-3 באוקטובר במועדון צוותא בתל אביב, במטרה לנסות ולהוציא את יוצרי האינדי ממעגל ההופעות במועדונים המזוהים עם הסצנה האלטרנטיבית בלבד.

מופע הפתיחה של הפסטיבל הוא מחווה של 13 אמנים והרכבים ל"סימנים של חולשה", אלבומו פורץ הדרך של ברי סחרוף שהפיק מוזיקלית רע מוכיח. בין המשתתפים במופע נמצאים גבע אלון, נעם רותם, שילה פרבר, רונה קינן, אסף ארליך, ברק גביזון עם יוסלס ID ועוד.

במופעים אחרים בפסטיבל ישתתפו נטי וייסמן, חברם של סחרוף ופורטיס ל-S.O.B יערוך מופע בכורה לפרויקט "האלכימיסט" שיצר, בו משתתף גם סחרוף וכן להקת קרוסלה שתארח את עמיר לב. יהלי סובול יופיע עם "מיקסטייפ", מופע קאברים לשירים שבחר סובול של אמנים כמו ג'יזס אנד מאריי צ'יין, לויד קול, הסילבר ג'וז ועוד. המידנייט פיקוקס יערכו מופע משותף עם ערן צור ויהוא ירון יארח את אביב גדג'.

הפסטיבל ייחתם בהפקה מיוחדת של רם אוריון, תחת השם "שת"פ 99-09" עם מוזיקאים עמם שיתף פעולה לאורך השנים, כולל אהד פישוף, אסף גברון, רוגל אלפר, שילה פרבר, רועי צ'יקי ארד, דיה רז, דפנה קינן, ספי אפרתי וחגי שלזינגר.

בהופעות אחרות בפסטיבל יופיעו אמני אינדי מהלייבלים של פית/קית, אנובה ואירסיי של האוזן השלישית. בין השאר יופיעו בני המה, אטליז, עמית ארז, אביב מרק, אלקטרה, שילה פרבר, אשכרה מתים, ג'נגו, שלום גד, זהר וגנר והמסריחים, רן סלווין, הקולקטיב, דויד פרץ, אנטיביוטיקה, ערופי שפתיים, מריונטה סול, אורי מרק ונערות ריינס.

ניתן לרכוש כרטיס יומי לפסטיבל במשרדי צוותא בתל אביב. מקומות הישיבה של המועדון לא יהיו מסומנים בפסטיבל וכן תתאפשר תנועה חופשית בין האולמות השונים. באולם צוותא 3 יוקרנו סרטי אינדי ומוזיקה לבאי הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully