וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי טיראן בפסטיבל מוסקבה

עינב שיף

8.9.2009 / 11:01

"המלט" בכיכובו של טיראן נוסעת לרוסיה לפתיחת פסטיבל תיאטרון המוקדש ליצירות שייקספיר

"המלט", מההצגות המצליחות של התיאטרון הישראלי בשנים האחרונות, תפתח פסטיבל המוקדש ליצירות שייקספיר במוסקבה. הפסטיבל, הנערך בתיאטרון היוקרתי של יבגני מירונוב, Theater of Nation, בין התאריכים 6-11 באוקטובר, יארח הצגות נוספות המבוססות על כתבי המחזאי האנגלי. "המלט" תוצג בעברית עם תרגום סימולטני באוזניות לרוסית.

ההצגה נערכת בישראל בפורמט מיוחד, בו הצופים יושבים על כיסאות מסתובבים. עמרי ניצן, המנהל האמנותי של תיאטרון הקאמרי ובמאי "המלט", מספר כי הנסיעה התאפשרה תודות להיערכות מוקדמת של התיאטרון לפורמט של ההצגה במזרח אירופה. "תודות לכיסאות המסתובבים שהכינו לקראת הנסיעה הראשונה של המלט במספנות גדנסק, ההצגה יכולה לנסוע ברחבי העולם", אמר ניצן. תמיד מרתק לעקוב אחרי התחושות והתגובות ש"המלט" הישראלי מעורר ברחבי העולם". הנסיעה לפסטיבל היוקרתי התאפשרה גם תודות למשרד החוץ ואגודת הידידים של תיאטרון הקאמרי, שיצרף משלחת משלו לקראת הנסיעה.

"המלט" זכתה ב- 4 בפרסי תיאטרון בשנת 2005, בהם "הצגת השנה", "שחקן השנה" לטיראן, במאי השנה לניצן ופרס התירגום של המחזה לט.כרמי ודן אלמגור. הנסיעה למוסקבה היא הנסיעה החמישית של ההצגה לחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully