וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך לפרס אופיר

עינב שיף

8.9.2009 / 15:20

לאחר שנמצאה זכיינית שתשדר, נקבע גם התאריך לטקס פרסי הקולנוע הישראלי. 26 בספטמבר באודיטוריום בחיפה

לאחר שבועות של אי ודאות, יש תאריך לטקס פרסי אופיר ה-20 לקולנוע ישראלי. ב-26 בספטמבר יתכנסו מיטב הכוחות של הקולנוע הישראלי באודיטוריום של העיר חיפה להענקת פרסים ב- 14 קטגוריות התחרות ופרס מפעל חיים לאסי דיין, על פועלו בעולם הקולנוע. את הטקס ינחו אבי קושניר ומוני מושונוב.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, קביעת התאריך לטקס התעכבה בשל קשיים באקדמיה במציאת גוף משדר לטקס. לאחר שערוץ 10 ויתר על האופציה לשדר את הטקס, נוהלו מגעים עם הזכייניות קשת ורשת ולבסוף רשת היא זו שתשדר את הטקס. הבהילות בנוגע לתאריכים נגעה לכך שיש לרשום את הזוכה בפרס הסרט הטוב בישראל למועמדות לפרס הסרט הזר בטקס האוסקר עד ה-30 בספטמבר.

בנוסף, הודיעה האקדמיה היום כי תעניק פרס מיוחד על הישגים והצטיינות מקצועית למפיק המנוח אורי סבג ז"ל, שהלך לעולמו בספטמבר 2008 והוא בן 42. סבג הפיק את "קלרה הקדושה", "קרקס פלסטינה", "החברים של יאנה", "מבצע סבתא" ו"הקרב על תל חי", שהביאו לו חמישה פרסי אקדמיה בסך הכל. גם השנה מועמד סבג על חלקו ב-"לבנון" של שמוליק מעוז. בטקס עצמו מוביל "סיפור גדול" את מספר המועמדויות עם 13, בהן "הסרט הטוב ביותר", "הבמאי הטוב ביותר" לארז תדמור ושרון מימון ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully