וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Speech Debelle זוכה בפרס מרקורי

עינב שיף

9.9.2009 / 0:40

הראפרית בת ה-25 זכתה בפרס היוקרתי כנגד כל הסיכויים וההימורים, עם אלבום הבכורה שלה, "Speech Therapy"

הפתעה מרעישה בפרס המרקורי, הנחשב לאחד הפרסים היוקרתיים ביותר באנגליה. Speech Debelle, ראפרית אנגליה בת 25, זכתה בפרס על אלבום הבכורה שלה, "Speech Therapy" תוך שהיא גוברת על פייבוריטים כמו פלורנס אנד דה מאשין, לה רו, באט פור לאשז, קסביאן, גלאסוגאס, הפרנדלי פיירז, The Horrors ועוד. דבל גברה גם על להקת Led Bib בה חבר הישראלי לשעבר לירן דונין.

האלבום של דבל זכה לביקורת מחמיאות, אך לא להייפ דומה כמו שזכו לו מתחריה ולכן גם סוכני ההימורים מיקמו את דבל נמוך במיוחד, כשיחס ההימורים הגבוה ביותר ניתן לפלורנס אנד דה מאשין עם סיכוי של 2 ל- 5 לזכייה.

"Speech Therapy" אותו כתבה דבל בעצמה מלא בטקסטים אישיים וחושפניים בהם היא לא מפחדת לכעוס על אביה ולהלל את אמה. דבל, ממוצא ג'מייקני, עבדה על האלבום עם וויין לוטאק, המפיק של הראפר האנגלי רוטס מנובה, שגם הופיע בישראל, ועם וויל אשון, מייסד הלייבל Big Dada בו יצא האלבום.

פרס מרקורי מוענק מדי שנה מאז 1992 לאלבום הטוב ביותר של אמן או להקה מבריטניה ומאירלנד. שווי הפרס הוא 20,000 לירות שטרלינג. בזכייתה, מצטרפת דבל לאמנים גדולים, ביניהם פריימל סקרים, סוויד, פי ג'יי הארווי, דיזי ראסקל,פרנץ פרדיננד, הקלקסונז ואלבו, שזכו בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully