וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: סינגל חדש לשמעון בוסקילה

עינב שיף

11.9.2009 / 2:37

אחרי שנתיים של שתיקה מוציא בוסקילה את "כמו שאני אוהב אותך". בראיון הוא מספר שהפחית בסלסולים ושיש זמן לקיסריה. וגם לשלמה ארצי

יח"צ - חד פעמי

(צילום: גל דרן)

שמעון בוסקילה חושב שמצבו הכלכלי היה יכול להיות טוב בהרבה היום. כל מה שהוא היה צריך לעשות, זה להוציא שיר כל שלושה חודשים. "הייתי הרבה פחות מסופק מזה, אפילו שמצב חשבון הבנק שלי היה טוב בהרבה", הוא אומר לוואלה! תרבות לכבוד צאת "כמו שאני אוהב אותך", הסינגל הראשון שלו מזה שנתיים. "זה כמו בחורה, אם אתה רואה אותה כל יום, נמאס לך אבל אם אתם לא מדברים תקופה יש לך השלכה שונה – אתה הרבה יותר מתלהב מזה".

לא עדיף להיות תמיד במרכז העניינים?

"אני לא אוהב להיות מובן מאליו, גם כשהוצאתי את 'את המחר שלי'. מה שצריך לקרות קורה, אני לא נלחם ואומר 'בוא נעשה להיט', אני לא מסתכל על הקטע הזה. אני קודם כל עושה מוזיקה המלב. אני שלם עם עצמי וזה מה שחשוב".

השלמות העצמית של בוסקילה היא מה שמאתגר אותו לקראת האלבום החדש עליו הוא עובד. זה אותו אתגר שמאפשר לו להמשיך ב"תהליך", כמו שהוא מכנה את מחזור חייו של אמן – סינגל, אלבום, מופע, סינגל, אלבום, מופע וחוזר חלילה. "הפעם השירה שלי קצת שונה", הוא מספר. "פחות סלסולים".

שלא יגידו שהשתכנזת

"תראה, זה כמו באופנה, האופנה משתנה ולפעמים עושים גם דברים כאלו. אני שונא את המילה הזו 'השתכנזות', בשבילי למוזיקה אין חוקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ומה עוד יהיה באלבום?

"הרבה הפתעות".

תחזיר את שלמה ארצי לאולפן?

"להביא את שלמה? אני לא אמרתי שום דבר, אתה אמרת", הוא אומר בחיוך.

תמיד חוזרים לשלמה, הא?

"תמיד חוזרים לשלמה, אל תשכח שאני בונה קריירה ואני תמיד בבניה וככה אני מתנהג".

גם אתה רוצה קיסריה?

"אל תדאג, בקיסריה כבר הייתי לפני כולם. אבל לבד? זה עניין של זמן ודרך, עניין של הרבה שירים ורפרטואר גדול, אני משתדל לבנות את עצמי לקיסריה ולא לבנות את עצמי לעונה אחת או לשתי עונות. סוג השירים שאני עושה הם שירים שנשארים להמון זמן וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully