וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע המחווה של ג'קסון בוטל

עינב שיף

11.9.2009 / 20:07

מופע המחווה הענק לזכרו של מייקל ג'קסון שתוכנן ל-26 בספטמבר בוטל, ככל הנראה בשל חוסר היענותם של אמנים להופיע

מבוכה למפעל ההנצחה של מייקל ג'קסון. ג'רמיין ג'קסון הודיע היום (ו') על ביטול המחווה לאחיו שתוכננה להתקיים בוינה, בשל חוסר היענות של שמות בינלאומיים מפורסמים להשתתף במופע. "אנחנו רצינו שהם יהיו חלק מהמופע וזוהי הסיבה שאנחנו דוחים את המופע", אמר ג'קסון לאחר שנודע כי מרי ג'יי בלייג', כריס בראון ושמות נוספים עליהם הכריז ג'קסון בליין אפ לא יוכלו להשתתף. "אבל אני לא יכול להדגיש מספיק את העובדה שהמופע נעשה למען המעריצים ולמען אחי. בהחלט רצינו שאמנים גדולים יהיו חלק מכך כמו גם משפחת שתומכת במופע מאד מאד".

עם זאת, ג'קסון והמפיק ג'ורג' קינדל הבטיחו כי המופע יתקיים במהלך 2010 בלונדון. "אספקט אחד בהחלטה לעזוב את וינה היה שאמנים מסוימים קיבלו יחס מביש כאילו הם אמנים סוג ב' או אפילו מפסידנים", אמר קינדל. "אנחנו לא יכולים להבין שאמנים בעלי שם עולמי אשר מופיעים מול אצטדיונים מלאים נקראים על ידי התקשורת הבריטית 'כישרונות מופלאים' ובאוסטריה מקבלים יחס שלילי".

בתקשורת העולמית מתייחסים לביטול המופע כאל הודאה בכישלון הארגון של ג'קסון, אשר רצה לרתום אמנים בכירים כמו וויטני יוסטון וג'סטין טימברלייק למופע, אולם נותרו עם שמות כמו נטלי קול וסיסטר סלדג'. משלא הצליח, חששו מפיקי המופע באוסטריה מחוסר עניין של הציבור והוחלט לבטל את המופע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully