וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנטינו חוצה את קו ה-100 מיליון

עינב שיף

14.9.2009 / 1:46

טיילר פרי שוב כבש את טבלת שוברי הקופות עם "I Can Do Bad All By Myself" ו"ממזרים חסרי כבוד" עושים כבוד לקופות שבורות

הוליווד מתחילה להיפרד מהקיץ ולקבל את המספרים הקרירים של הסתיו, בעוד סוף שבוע של רווחים נמוכים. כוכב טבלת שוברי הקופות הוא טיילר פרי, בפעם השניה ב- 2009 עם "I Can Do Bad All By Myself", להיט חדש מבית היוצר האלמוני למדי לישראלים. הסרט, בו משחק פרי שוב את דמותה של מדאה, הניב הכנסות בגובה 24.03 מיליון דולר בסוף השבוע, שהספיקו לו כדי לעקוף את "9", אקשן מדע בדיוני בהפקת טים ברטון ובכיכובם של אלייז'ה ווד וג'ניפר קונלי, שהניב רק 10.85 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

טרנטינו יכול לחגוג בישראל את חציית קו מאה מיליון הדולר של "ממזרים חסרי כבוד" בארצות הברית, עם שבוע מוצלח נוסף בטבלה ו- 6.54 מיליון דולר בטור ההכנסות. "הכל אודות סטיב" נופל קלות בשבוע השני להקרנתו עם 5.8 מיליון דולר בסוף השבוע ו"יעד סופי 4" נוחת מאולימפוס הפסגה ישר למקום החמישי עם 5.5 מיליון דולר בסוף השבוע.

סרט האימה הצנוע "Sorority Row", שתקציבו עמד על 16 מיליון דולר בלבד, פותח יפה עם 5.26 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. לעומתו הסרט מבוסס הקומיקס "Whiteout" שעלות הפקתו נושקת ל- 40 מיליון הגיע ל- 5.1 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

"מחוז 9" מתחיל לאבד גובה אך עדיין להישאר בטבלה עם 3.6 מיליון דולר בסוף השבוע, שמגיעים ל- 108.51 מיליון דולר בסך הכל. "ג'ולי וג'וליה" בכיכובה של מריל סטריפ גרף 3.3 מיליון דולר, שהספיקו לו לסיים מעל "גיימר" שצנח ב- 65.6 אחוזים עד להכנסות של 3.148 מיליון דולר בסוף השבוע השני בלבד להקרנתו בארצות הברית. אאוץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully