וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולדפליי וסטריאני מתפשרים

עינב שיף

16.9.2009 / 8:44

אחרי תביעה מתוקשרת של הגיטריסט נגד הלהקה בגין גניבת זכויות יוצרים, הגיעו שני הצדדים לפשרה כספית שבה כריס מרטין לא מודה בכלום

קולדפליי וג'ו סטריאני הגיעו להסכם פשרה מחוץ לכתלי בית המשפט בנוגע לתביעתו של האחרון נגד הלהקה. אתר Billboard מאשר כי בכך תם הסכסוך המשפטי בין השניים, בו טען סטריאני כי הלהקה גנבה ממנו את זכויות היוצרים כשהעתיקה שיר שלו, "If I Could Fly" לתוך להיט הענק שלהם, "Viva La Vida". מקורות משפטיים של האתר האמריקאי טענו כי מדובר בהסכם כספי וכן שקולדפליי לא ייאלצו להודות בדבר מההאשמות נגדם.

בכך, מסתיימת סאגה שהחלה בדצמבר שעבר, עת טען סטריאני, מהגיטריסטים המוכרים והנערצים בעולם, כי כריס מרטין ושות' העתיקו קטע שלו לתוך השיר שלהם. מאז הוגשה התביעה, יצא סטריאני בראיונות תוקפניים נגד הלהקה וטען כי ניסה לשוחח עמם, אך ללא הועיל. קולדפליי הבליגו בחלקה הראשון של הפרשה, אולם לאחר מספר מתקפות של סטריאני שחררו הצהרה באתר הרשמי שלהם בו הם הודיעו כי אינם אשמים בשום פנים ואופן. במשך תקופה ארוכה הלהקה סירבה להכיר בתביעה וכך לא נמסר להם הזימון לבית המשפט, עד שבסופו של דבר הודיעה הלהקה כי מינתה עורכי דין שיטפלו בנושא מטעמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully