וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדורבנים מתפרקים

עינב שיף

16.9.2009 / 13:32

חילוקי דעות אמנותיים הביאו לפירוקו של ההרכב אחרי 10 שנות פעילות ושניה אחרי צאת אלבומם השלישי

להקת הדורבנים מתפרקת, לאחר 10 שנות פעילות, כך הודיעה היום (ד') חברת הליקון, בה חתומה הלהקה. הסיבה הרשמית היא "עקב חילוקי דעות על רקע אומנותי שעלו במהלך הקלטת האלבום האחרון ומיצוי יצירתם המשותפת לאחר יותר מעשור". כמו כן, ביטלה הלהקה את סיבוב ההופעות שתוכנן לאלבומם השלישי, "אחד אחרי השני" שיוצא בימים אלו לחנויות.

הדורבנים החלו את פעילותם לפני 10 שנים כלהקה שעיקר הצלחתה הייתה בהופעות במועדון הבארבי בתל אביב, שהלכו וגדלו. בהרכב המקורי היו 7 חברים (איתי גלוסקא, עידו אופק, האחים גיא ואייל מזיג, רון אלמוג, אורי וינשטוק ויוסי חסון) בשנת 2003 הוציאה הלהקה את אלבומה המצליח "קובי", שכלל להיטים כמו "שוב הדיסקו כאן", "יצאנו לרקוד", "לא לי לשמוע" ו"לבדוק לך ת'מנוע". לאחר הקלטת האלבום חוותה הלהקה סיבוב ראשון של פרישה, כשהחברים אורי וינשטוק ויוסי חסון עזבו. בשנת 2006 הוציאה הלהקה את אלבומה השני, "לוי", עם הלהיטים "עוד לילה אחד" ו"כל מה שרצית". לאחריו פרש הסולן איתי גלוסקא.

לאחר פרישתו המשיכו האחים מזיג, אופק ואלמוג בפעילות שכללה עבודה על אלבום חדש, ממנו כבר שוחררו השירים "לא פוגע" ו"אח איזה בוקר 72" עם ששי קשת. איום הפירוק ריחף מעל הלהקה כבר בשנה שעברה, אולם העבודה על התקליט החדש הזימה את השמועות. כעת, נראה שהדורבנים הגיעו לסוף דרכם באופן סופי.

  • עוד באותו נושא:
  • הדורבנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully