וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

16.9.2009 / 20:17

החדש של טרנטינו, מועמד ישראלי אפשרי לאוסקר, סרט בדיבובה של אנה פאריס וקומדיה בכיכובה של קתרין זיטה ג'ונס. הסרטים החדשים על המסך הגדול

ממזרים חסרי כבוד

אחרי שבוע טרנטינו בישראל מגיע הדובדבן האמיתי, הסרט החדש של גאון הקולנוע בכיכובם של בראד פיט, כריסטוף וולץ, אילי רות' ועוד ובו מסופר על חבורת ה"ממזרים", לוחמים אמריקאים-יהודים שנאבקים בנאצים ביערות צרפת הכבושה. במקביל, שושנה היא הניצולה היחידה ממשפחתה שמגיעה לנהל קולנוע בפריז, בו עומדת להתרחש ההקרנה של חייה. במאי: קוונטין טרנטינו, שחקנים: בראד פיט, כריסטוף וולץ, מלאני לורן, דיאן קרוגר (153 דקות)

עג'מי

אחד המועמדים הראשיים לזכות בפרס אופיר לסרט הטוב ביותר ולהיות שליח ישראל לאוסקר במרץ 2010. מספר סיפורים מקבילים על הייאוש, האלימות והעוני שמקיפים את שכונת עג'מי ביפו, בין יהודים וערבים ובינם לבין עצמם. במאים: ירון שני וסכנדר קובטי, שחקנים: פואד חבש, ניסרין ריחאן, אבו ג'ורג' שיבלי, ערן נעים (106 דקות)

להתאהב מחדש

קתרין זיטה ג'ונס כסנדי, אם חד הורית, אשר לא יכולה לשאת יותר את הבדידות בחייה והיא מחפשת אחר ריגושים. הגבר הראשון בו היא פוגשת במסע הוא אראם, שגר בסמוך לה. אולי יש לו דעה בנושא חייה, אבל אותה זה לא ממש מעניין. במאי: בארט פרונדליך, שחקנים: קתרין זיטה ג'ונס, ג'סטין ברת'ה (97 דקות)

גשם של פלאפל

בעיירה "ללעוסולבלוע" יורד אוכל במקום גשם, מה שמטריד מעט את תושבי העיירה השלווים. סרט מצוייר בדיבובם של אנה פאריס, ניל פטריק האריס וג'יימס קאן. במאים: כריס מילר ופיל לורד (97 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully