וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליין אפ של אינדי נגב 2009

עינב שיף

17.9.2009 / 2:36

אביב גדג', דויד פרץ וסגול 59, בני בשן, אלי רוזן והרכב של רם אוריון עם אלקטרה יופיעו בגרסה השלישית של הפסטיבל המצליח במצפה גבולות

מארגני פסטיבל אינדי נגב הכריזו הלילה (ד') על המשתתפים הראשונים שאישרו את הופעתם בפסטיבל אינדי נגב 2009, שייערך בין התאריכים 16-17 באוקטובר במצפה גבולות.

האמנים הם אביב גדג', שהוציא לאחרונה את "תפילה ליחיד", אלבום הסולו הראשון שלו; מופע משותף של דויד פרץ וסגול 59; בני בשן, אלי רוזן, Brain Candies, ערופי שפתיים, להקת שני/אחרון/אוקטובר, קין והבל 90210 ו-Mr. Heavy and Ms. Low.

כמו כן יופיעו גם ההרכב The Pit That Became A Tower עם יהודה לדג'לי, יוצר אינדי מוערך שלא הופיע זה זמן רב וההרכב המסקרן The Come on Babies don't say Maybees, שמצוות בין רם אוריון ללהקת אלקטרה של ניצן חורש.

מכירת הכרטיסים המוקדמת לפסטיבל החלה גם היא בליל יום רביעי, כשניתן לרכוש כרטיסים במחיר 90 שקלים. המכירה תיעשה בנקודות מכירה שונות ובאתר אינטרנט מאובטח, כשמי שיזמין ברשת יוכל לקבל סמפלר עם שירים של אמני הלייבל Men of Israel. המכירה המוזלת תסתיים ב-11 באוקטובר בשעה 08:00. לאחר מכן יעלה מחיר הכרטיס ל- 100 שקלים.

מארגני הפסטיבל, אסף קזדו ומתן נויפלד משתפים פעולה גם השנה עם קרן מיראז' לפיתוח הדרום. בשנה שעברה אזלו כל הכרטיסים לפסטיבל במהירות שיא ומאות אנשים נותרו מחוצה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully