וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן בפלייליסט של ה-BBC

עינב שיף

17.9.2009 / 11:07

אחרי הפלייליסט של NME ו-XFM, גפן חדר גם ל-BBC 2, מתחנות הרדיו החשובות באנגליה. "כל אמן בעולם היה רוצה להיכנס לשם", אומר מאיר קוטלר, מנהלו של גפן

Its Alright", סינגל חדש של אביב גפן נכנס לפלייליסט של תחנת BBC 2 באנגליה. השיר נכנס אמש (רביעי) לפלייליסט C (המציין מינון של 6-8 השמעות ביום) של התחנה, שם נמצאים שירים של קולדפליי ובייסמנט ג'קס. "זו כניסה לאחת מתחנות הרדיו הנחשקות בעולם", אומר היום לוואלה! תרבות מנהלו של גפן, מאיר קוטלר. "כל אמן בינלאומי, החלום הרטוב שלו זה להיכנס ל-BBC כי הם סמן בינלאומי מוביל".

עד לכניסה לפליליסט של ה-BBC, הצליח גפן לחדור לפלייליסטים היוקרתיים של NME ותחנת הרדיו XFM. כמו כן, בתקליט הבינלאומי שלו השתתפו שמות כמו דייב סיטק מטי.וי. און דה רדיו ומפיק העל טרבור הורן. "קרדיט ענק לרויטל שטראוס שעשתה עבודה מדהימה בשלוש השנים האחרונות עם אביב", אומר קוטלר על המנהלת העסקית של גפן. "אני מקווה שאנחנו נצליח לקצור את הפירות של העבודה הזו. אני לא חושב שאפשר היה לקבל מתנה טובה מזו ערב החג בראש השנה החדשה ומצפים להמשך".

מה אביב אומר על העבודה עם אישים מובילים כמו סיטק והורן?

"אני כל הזמן שומע מכל הצוות המקצועי שעוטף אותו, המפיקים המוזיקליים, המנהלים והכל בהנהגתה של רויטל. עושים שם עבודה מצוינת כי כמו שיודעים, החדירה לשוק הבריטי היא חתיכת משימה בלתי אפשרית, סיזיפית ואנחנו מאד שמחים שאנחנו בדרך הנכונה".

אלבומו הבינלאומי של גפן ייצא בשלב ראשון בגרמניה, שם רכשה חברת BMG של סוני את זכויות ההוצאה לאור עליו ובאנגליה ולאחר מכן בכל אירופה. לישראל יחזור גפן באוקטובר, להופעה בפסטיבל ווליום ערד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully