וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים

אלון עוזיאל

17.9.2009 / 11:55

ילדים, ספרו לדוד אלון את המשאלות שלכם לשנה החדשה והוא ישתדל להגשים לכם את כל החלומות הכי כמוסים

Okkervil River / For Real (דקה 00:00)

ההופעה של אוקרביל ריבר ביום שלישי הייתה ההפתעה הגדולה של השנה. ברור, מדובר בלהקה מצוינת. לא סתם הם משובצים עכשיו בספוט של מה שהמבוגרים אוהבים. אבל לא דמיינתי שהם יהיו כאלו פרפורמרים ושוויל שף, אחד מהבכיינים הגדולים ביותר באינדי רוק, יהיה כל כך כריזמטי בתלת מימד. ברגע שהם התחילו לנגן את "For Real", השיר הכי טוב באלבום שהוציא אותם מהאנונימיות, "Black Sheep Boy", יצאו ממני כל כך הרבה רגשות שאפשר היה לחשוב שאני ילדה בכיתה ו' שמישהו גנב לה את הגלידה. ונכון, למען הגילוי הנאות אודה שהמצב הנפשי שלי בהופעה לא היה חזק ואימתני כמו מדי יום ביומו, אבל כשהגיעה השורה "אני באמת מתגעגע למה שבאמת היה קיים", כבר לגמרי התפוצצתי, ונראה לי שזה היה קורה גם אם הייתי חזק כמו שור.

Los Campesinos! / The Sea Is A Good Place To Think Of The Future (דקה 04:22)

לוס קמפסינוס מעולם לא כתבו טקסט מוצלח יותר מאשר מה שקיבלנו בסינגל החדש ומחריב מצב הרוח שלהם. זה מתחיל ב"לקחת את הדיאטה רחוק מדי, את חייבת לוותר לעצמך", ממשיך ב"היא תמיד הייתה יפה מדי בכדי שאאמין אפילו למילה בודדת שהיא אומרת" ומגיע לשיא חסר תקדים בפזמון. עזבו, פשוט תקשיבו לשיר וקראו את המילים במקביל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Banjo or Freakout / Breathe Out (דקה 08:38)

ובגלל שאנחנו באווירה רגשנית היום, חייבים גם משהו אופטימי יותר. כזה שגם יושב על חלקיקים שבריריים, אבל לא בעזרת תסכול ועצב, אלא דווקא בעזרת משפטים כמו "את גורמת לי להתחיל להרגיש כל כך טוב". טוב נו, קצת רכרוכיות מעולם לא הרגה אף אחד.

The Clientele / Jennifer And Julia (דקה 13:21)

לא לגמרי הבנתי מי אלו ג'ניפר וג'ולייה, אבל כדאי לכולם לפגוש אותן. הילדים תמיד אהבו שמות לועזיים - הרי הם כולם פה שונאי ישראל, לא? הרבה יותר שווה בגולה.

Monsters of Folk / Whole Lotta Losin (דקה 16:15)

כבר כתבנו כאן על Monsters of Folk - הרכב העל החדש של קונור אוברסט, ג'ים "יים יימס" ג'יימס, אם וורד ומייק מוגיס - אבל רק בימים האחרונים דלף האלבום המלא שלהם ועוד לא לגמרי החלטתי מה אני חושב עליו. ברגעים שאוברסט או אם וורד שרים זה לא רע בכלל, בשאר הקטעים קשה שלא להשתעמם. בכל אופן, מגיע לאלבום עוד מספר שמיעות.

The Drums / Down By The Water (דקה 18:52)

"Summertime!", האי. פי החדש של הדראמס הוא לא פחות ממצוין וברובו גם די שמח. בכל זאת, בחרתי את שיר האהבה הרגוע הזה, בשביל שיתאים לאווירה הדאונרית שרצה פה במדור היום.

Islands / Disarming The Car Bomb (דקה 22:14)

וזהו, עכשיו נתרחק קצת מ"אוי אני אוהב אותך, אני כל כך מסכן" ונעבור לשירים שמדברים על דברים שבאמת נוגעים לחיים שלנו, כמו למשל ניטרול של פצצת רכב.

Au Revoir Simone / Another Likely Story - Neon Indian Remix (דקה 26:10)

נאון אינדיין לקחו את הבנות של Au Revoir Simone והצמידו להם את צלילי הגלו-פיי הרותחים של הרגע. ולא, אף אחד עדיין לא ממש יודע מה זה אומר. צריך לקבל את שם הז'אנר, להנהן בהסכמה ולהגיד שאתם אהבתם את זה עוד לפני שהמציאו לזה שם.

ABX / Feel It On The South Side (קה 30:34)

באופן לא מכוון, המדור פחות או יותר התעלם מההייפ סביב Washed Out וחשוב לי להדגיש שאין כאן שום מחשבה או הצהרה - סתם חוסר מזל. איכשהו, כל פעם ש-Washed Out מוציאים קטע חדש לוקח לי איזה שבוע-שבועיים לגלות אותו ואז הוא כבר מאבד מהרלוונטיות שלו למדור. מה שמוזר הוא זה שזה קורה לי רק עם Washed Out, כאילו שמישהו שם למעלה רוצה להרחיק אותי או אתכם מהמוזיקה שלהם. בכל אופן, תודה לאל - שוב - על Hood Internet שהצמידו את Washed Out אל Birdman ונתנו לי סיבה טובה לעקוף את הבעייתיות שהזכרתי למעלה. תכלס, זה גם יותר כיפי מהמקור. הרי אין כמו אינדיטרוניקה שעליה איזה בחור שחור זורק משפטים כמו "הכסף הוא חובה/ בזונות אנחנו לא סומכים".

Fever Ray / Seven - CSS Remix (דקה 33:49)

אחרי שחרשנו על האלבום של Fever Ray וקצת המאסנו אותו, הוציאה הבחורה המפחידה ביותר במערב אי-פי עם רימיקסים ל-"Seven" וגרמה לשיר הזה לקום לתחייה. הרימיקס המוצלח ביותר, באופן לא מפתיע בכלל, הוא של CSS שהעניקו לו שיק ברזילאי וקצב מדהים.

Tayisha Busay / French Song - Nite Club Remix (דקה 38:52)

"אני יכולה להיות החברה הכי טובה לך, אבל למה לי להעמיד פנים"? שרה טסה ג'י מ-Tayisha Busay כשהיא משפילה איזה בחור ברצף של ירידות חסרות כבוד. בטח זה די מבאס להיות האיש שהיא שרה עליו - אבל לנו זה תענוג לאוזניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully