וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי כנרות עולה לרחבה

מערכת וואלה!

18.9.2009 / 11:04

המוזיקאי מבום פם חוגג אלבום רמיקסים חדש. קבלו השמעה ראשונה לגרסה שלו ל"פחימה" של הבלקן ביט בוקס וכמה מילים על האלבום החדש של בום פם

מערכת וואלה!

(צילום: יח"צ)

אורי כנרות, מהנגנים הבולטים באינדי הישראלי, חבר בבום פם וגם בבלקן ביט בוקס, משחרר אלבום רמיקסים ראשון תחת השם UBK. "זה התחיל לפני כמעט שלוש שנים", הוא מספר, "מרמיקס שהכנתי לבום פם ואז החבר'ה מרדיו טריפ רצו שאכין גם להם וזה מצא חן בעיני. אז התחבר לי שזה הולך להיות תקליט".

באלבום ניתן למצוא רמיקסים של כנרות לבלקן ביט בוקס, בום פם, המידנייט פיקוקס, אוי דיוויז'ן ועוד. "יש לכל הרמיקסים האלו מכנה משותף בגלל שההרכבים מאד דומים", אומר כנרות. "יצא דאנסהול אוריינטלי, הרבה בסים, הרבה מנגינות אקזוטיות והכל מלא השפעות ממוזיקה בכל העולם כולל שירים ברוסית ותימנית".

בימים אלו עובד כנרות על אלבום שלישי עם להקת בום פם, ללא עוזי פיינרמן שעזב את ההרכב. "בשנתיים האחרונות התאספו הרבה קטעים מקוריים שלא נכנסו לאלבום האחרון, שהיה סוג של אלבום קאברים", אומר כנרות. "עכשיו הגיע הזמן להקליט אותם. אנחנו טריו ויש הרבה יותר מקום לכל אחד".

אתה גם הפסקת להתפזר בעשרות פרויקטים

"בשנים האחרונות אני הרבה פחות כלבו, יש קודם כל את בום פם, ואז בלקן ביט בוקס ופיירווטר מדי פעם. התקליט הזה עשיתי אותו בשביל הכיף, אני לא מתכוון לתקלט איתו, הוא יותר בשביל אנשים שיתקלטו בעצמם, או שסתם ישמעו אותו בזמן שהם עושים ספונג'ה".

אורי כנרות ישיק האלבום במסיבה במועדון הבלוק בתל אביב, שתתקיים ב- 24 בספטמבר. יתארחו: הבלקן ביט בוקס, בום פם, דיגיטל מי, רדיו טריפ ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully