וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה של אביתר בנאי

עינב שיף

18.9.2009 / 15:54

אביתר בנאי הוא זמר השנה של גלגלצ ורשת ג' וגם זוכה "שיר השנה" על "עד מחר". "זה אני" של אייל גולן הוא שיר השנה של רשת ג'

אביתר בנאי הוא זמר השנה של ישראל. היוצר זכה בתואר במצעדי סיכום השנה של רשת ג' וגלגלצ, שהוכרזו היום (שישי) וגם בתואר "שיר השנה" של גלגלצ עם "עד מחר". גם הפרויקט של עידן רייכל זכה בפרס "הרכב השנה" של שתי הרשתות ודור דניאל הוכתר כ"תגלית השנה" ברשת ג' וכ"פריצת השנה" של גלגלצ. בפרס זמרת השנה של גלגלצ הפתיעה וזכתה רונה קינן, שגברה על שרית חדד, זמרת השנה של רשת ג'.

"זה אני" של אייל גולן הוא שיר השנה של רשת ג', כפי שדירגו למעלה מ-30,000 מצביעים. גולן סיפר במהלך המצעד כי הוא לא נח וכבר הקליט שיר מתוך אלבום חדש שייצא בעתיד. זוהי שנה שניה ברציפות בה זוכה גולן במצעד, לאחר שבשנה שעברה זכה עם "הוזה אותך מולי".

במקום השני של מצעד גלגלצ נמצא "מקום לצידך" של דור דניאל, לפני "יסמין" של הפיל הכחול שחולל סנסציה והגיע למקום השלישי. במקום הרביעי הגיע עוד כוכב שלא דורג בעשיריה של רשת ג', אברהם טל עם "הזמן עושה את שלו". את החמישיה סוגר השיר שעשה לגלי עטרי שנה מצוינת, "מהמרחקים" שלה ושל סגיב כהן.

"חלומות של אחרים" של הפרויקט של עידן רייכל פותח את החמישיה השניה של מצעד גלגלצ. מיד אחריו מגיע "אבא" של אביתר בנאי ואחריו שוב רייכל עם "שאריות של החיים". במקום התשיעי נמצא שיר השנה של רשת ג', "זה אני" של אייל גולן ובמקום העשירי "אותיות פורחות באויר" של בנאי.

ומה עוד ברשת ג'

במצעד עצמו גבר "זה אני" על "אבא" ו"עד מחר" של זמר השנה אביתר בנאי, שהגיעו למקום השני והשלישי בהתאמה. במקום הרביעי והחמישי נמצא הרכב השנה של הרשת, הפרויקט של עידן רייכל עם "חלומות של אחרים" (מקום 4) ו"שאריות של החיים" שמבצע אמיר דדון (מקום 5), שניהם מתוך "בין קירות ביתי", אלבומו השלישי של הפרויקט.

למקום השישי הגיע "אותיות פורחות באויר" של בנאי ובמקום השביעי התמקם השיר המושמע ביותר השנה על פי אקו"ם, "מהמרחקים" של גלי עטרי וסגיב כהן. "תגלית השנה", דור דניאל, הגיע למקום השמיני עם "מקום לצידך" ובמקום התשיעי הגיע איל גולן, מקום שני בקטגורית זמר השנה עם "יפיופה". קובי פרץ, שהגיע למקום השלישי בקטגורית "זמר השנה" הוא גם המקום העשירי במצעד השירים, עם "ביחד", הדואט שלו עם אישתאר.

שרית חדד זכתה בפרס "זמרת השנה" של רשת ג', אחרי שגברה על רונה קינן ונינט טייב בקרב צמוד. בראיון שנתנה לרשת ג' בעקבות הפרס, הפתיעה חדד ואמרה ששני האמנים האהובים עליה השנה היו איל גולן ואביתר בנאי.

*עדכון ראשון: 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully