וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרד כהן התמוטט בספרד

עינב שיף

19.9.2009 / 4:25

היוצר הקנדי שאמור להופיע בישראל ביום ה' הקרוב התמוטט במהלך הופעה בספרד כתוצאה מקלקול קיבה, טופל בבית החולים ושוחרר. ההכנות למופע בישראל נמשכות כרגע כרגיל

לאונרד כהן התמוטט על הבמה ונאלץ להפסיק מופע בספרד, כך מדווחת התקשורת הספרדית היום (ש'). הסוכנויות מדווחות כי חבייאר מאס, חבר בלהקת הליווי של כהן אמר לעיתון "אל מונדו" כי הזמר סובל מקלקול קיבה וכי הוא הקיא, אך מצבו לא חמור.

כהן, שיחגוג יום הולדת 75 ביום שני הקרוב, התמוטט כחצי שעה לתוך ההופעה שהתקיימה בולנסיה, כשעמד לקחת גיטרה. זמרי הליווי הם שמנעו ממנו ליפול, אך לאחר מכן כהן התמוטט שוב ונגרר מחוץ לבמה בכדי לקבל טיפול רפואי. מאס הוא זה שדיווח לאלפי האנשים שכהן לא ישוב למופע וכי כולו תקווה שייקבע תאריך חדש למופע, כך מדווח האל מונדו.

מנהלת הפורום הרשמי של לאונרד כהן מפרסמת הבוקר כי מיד עם היוודע התקרית, יצרה קשר עם רוברט קורי, מנהלו האישי של כהן. קורי הודיעה לה כי "כהן סובל מ"קלקול קיבה קל. הוא נסע לבין החולים בכדי לקבל טיפול מונע תוך כדי שהוא מוחה כל הדרך. הוא נבדק ושוחרר לאחר שאושר כי מדובר בקלקול קיבה ומעט התייבשות. כעת כהן נמצא במלון והוא חש בטוב".

גם ההכנות למופע של כהן בישראל, ב- 24 בספטמבר באצטדיון רמת גן נמשכות כרגיל, כולל בשעות אלו ממש. בהפקת המופע אומרים כי לא ידוע להם על כל שינוי בתוכניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully