וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרד כהן בישראל ובעברית

עינב שיף

20.9.2009 / 20:30

הפקת המופע בישראל רצתה להביא עוגה, אך הנהלתו של כהן סירבה. הבמה כמעט מוכנה ואף תוכלו להנות מתרגום של השירים לעברית. עוד ארבעה ימים - לאונרד כהן בישראל

ההכנות למופע של לאונרד כהן בישראל ב-24 בספטמבר מגיעות לשיא. מפיק המופע, גדי אורון, מספר לוואלה! תרבות כי למעשה תהליך הכנת האצטדיון למופע החלו מוקדם מהמתוכנן ויסתיימו באופן סופי ביום רביעי הקרוב אחר הצהריים. לדבריו, הבמה בגודל 24 מטרים לאורך על 20 מטר לרוחב – כפול מגודל הבמה הרגיל בסיבוב ההופעות של כהן – מוכנה לגמרי. לאחר המופע של כהן ביום שני בברצלונה, ינחתו כלי הנגינה ולהקתו בישראל וביום רביעי עתידים כהן ומנהלו האישי, רוברט קורי, לנחות גם הם בארץ.

אורון מספר כי למרות התמוטטותו של כהן בולנסיה ביום ו', לא נעשה כל שינוי בהכנה למופע וכי ההיערכות נמשכה כרגיל. "כל הצוות שלח מכאן מייל עם איחולי בריאות ומזל טוב לכהן שיחגוג מחר 75 שנים להולדתו", אומר אורון, "אך מסביב הכל נמשך כרגיל לקראת ההופעה". לדבריו, החל ממחר יותקנו מערכות הסאונד והתאורה המתקדמות, שלא נעשה בהם שימוש עד כה בסיבוב ההופעות של כהן, בשל ההתאמה לגודל האצטדיון.

הליין אפ למופע צפוי להיות הליין אפ הרגיל של בסיבוב ההופעות של הזמר בו החל לפני כשנתיים. עם זאת, מחדש אורון, הכותרות המלוות את שיריו של כהן תורגמו לעברית בעזרתו של קובי מידן, שתרגם באחרונה את שיריו של כהן לעברית בספר שיצא במים אלו לחנויות. "כשראיתי את שידור המופע בלונדון חשבתי שזה יסייע מאד להנאה מהמופע", אמר אורון. "פניתי למידן שנענה ברצון. אם כהן יחליט לערוך שינוי בליין אפ, אכן לא יהיה תרגום, אבל אני מניח שנסתדר".

באשר לחגיגות יום הולדתו של כהן, אורון מספר כי ההפקה הצמודה של כהן סירבה לכל בקשה של ההפקה הישראלית. "רצינו להרים זיקוק מיוחד או להביא לו עוגה לבמה", מגלה אורון, "אבל קיבלנו תשובה שלילית. האיש מאד צנוע, הוא לא רוצה לעשות מההופעה ומיום ההולדת עניין גדול, אלא להתמקד במופע ברצינות הראויה לאמן כמוהו".

השערים לפתיחת המופע צפויים להיפתח ביום ה' בשעה 17:30, כשכהן עתיד לעלות לבמה בשעה 19:45 בדיוק. כרגע, לא צפויה חזרה גנרלית למופע אלא רק בדיקת סאונד ובאלאנס שתיערך כשעה וחצי לפני פתיחת השערים. כהן לא צפוי להשתתף בבדיקה. להערכת אורון, ככל הידוע כרגע כהן לא מתכוון להישאר זמן נוסף בישראל והוא עתיד לעזוב את הארץ מיד בתום המופע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully