וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקאים אוהבים פלאפל

עינב שיף

21.9.2009 / 15:08

"גשם של פלאפל" הגיע למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית, מעל החדש של מאט דיימון. "ממזרים חסרי כבוד" עקף את "ספרות זולה"

סוף השבוע האחרון בהוליווד מסמן כרגיל את האנימציה בתור מקדם ההכנסות מספר 1 בהוליווד. "גשם של פלאפל" (תרגום לעברית מכדורי בשר) פתח במקום הראשון עם ההכנסה הגבוהה ביותר לסרט אנימציה בספטמבר, כשגרף 30.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. “The Informant!", שיתוף הפעולה החדש בין סודרברג למאט דיימון הניב רק 10.54 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, שהספיקו לו למקום השני, אחד מעל החדש של טיילר פרי, מקום ראשון בשבוע שעבר והשבוע עם 10.06 מיליון דולר.

גם ג'ניפר אניסטון לא מספיקה ל "Love Happens” למיקום שהוא מעבר לרביעי והכנסה של 8.45 מיליון דולר. "Jennifer`s Body", מותחן אימה חדש פתח חלש אף הוא עם 6.8 מיליון דולר בלבד ו"9" קיצץ בחצי את הכנסותיו והגיע ל- 5.45 מיליון דולר בשבוע השני להקרנתו.

"ממזרים חסרי כבוד" לעומת זאת הולך ומבסס את עצמו כאחד הסרטים הרווחיים של טרנטינו. השבוע עקף הסרט את "ספרות זולה" עם הכנסות כוללות של 109.9 מיליון דולר. "הכל אודות סטיב" המשיך לדשדש עם 2.49 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע האחרון, מעל סרט האימה “Sorority Row” שהניב 2.49 מיליון דולר בלבד השבוע ומיד אחריו "יעד סופי 4", שיפרד ככל הנראה מטבלת שוברי הקופות עם מקום עשירי והכנסות בגובה 2.375 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully