וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק יפרח הוא מנכ"ל תיאטרון באר שבע החדש

עינב שיף

21.9.2009 / 23:56

ועדת האיתור המליצה כי יפרח יחליף את נתן דטנר הפורש בפברואר, במה שנחשב לניצחון לתומכים במינוי של איש תיאטרון מאזור הדרום

שמוליק יפרח יחליף את נתן דטנר בתפקיד המנכ"ל והמנהל האמנותי של תיאטרון באר שבע, כך הודיעה היום (א') הועד המנהל של התיאטרון, לאחר שקיבל את ההמלצה של ועדת האיתור שהוקמה לנושא בראשות איש העסקים אשר גרינבאום.

יפרח (47), משמש כיום כמנהל בית הספר למשחק ואמנויות הבמה בנגב, שדטנר היה שותף להקמתו לפני מספר שנים. יפרח הוא בוגר בית הספר למשחק "בית צבי" והיה בין שחקני הבית של תיאטרון באר שבע כשלוש שנים.

"מר יפרח, עסק בתקופה של למעלה מ- 15 שנים בבימוי, בהוראה ובהפקת הצגות במסגרות החינוכיות, בהם הועלו מופעים רבים בקנה מידה ארצי, לרבות מחזות זמר, הצגות, אירועי יובל ועוד", נמסר מהנהלת התיאטרון. "משך כל שנות עבודתו, מר יפרח מייחס חשיבות רבה לקשר עם הקהילה, כדוגמת הקמת קבוצת תיאטרון יהודי – ערבי בעיר רהט, בימות נוער ופעילויות תיאטרון מקצועיות נוספות. הוועד המנהל מביע את אמונו ביכולותיו של מר יפרח, שיחד עם המנהלים והעובדים המסורים של התיאטרון, ימשיכו להוביל בהצלחה מרובה את חיי התרבות והיצירה בארץ בכלל ובבאר – שבע ובנגב בפרט".

כניסתו של יפרח היא ניצחון לגורמים בעירית באר שבע ובקהילת התרבות המקומית, שדחפה למינוי נציג האיזור בניגוד ל"רכש מבחוץ". עזיבתו של דטנר, על רקע תחושת מיצוי לדבריו, נתפסה אצל רבים מהגורמים בתעשייה כהודאה בטענת מתנגדיו, אשר גרסו כי אל לתיאטרון דרומי להשתמש בשירותיו של איש המרכז. כעת יתמנה יפרח, במועד שייקבע בהמשך וינסה להוכיח כי הצדק עם אנשי בירת הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully