וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר פסטיבל האנימציה BITFILM ייערך בישראל

עינב שיף

22.9.2009 / 14:59

סינמטק תל אביב יארח ב-1 באוקטובר את סיום הפסטיבל המדובר, המעניק פרסים בשווי 10,000 יורו. בין המתחרים בגמר - 5 סרטים ישראלים

הפסטיבל הבינלאומי BITFILM לאנימציה דיגיטלית יסתיים השנה בישראל, שם יעניק פרסים בסכום 10,000 יורו לארבעת הזוכים בקטגוריות השונות, מבין 66 הסרטים המתחרים בפסטיבל. הקטגוריות הן אנימציית מחשב בתלת מימד, X MIXF – סרטים דיגיטליים שהוכנו בערבוב של שיטות שונות, MACHINIMA – סרטים שהוסרטו בתוך משחקי מחשב ו- POLITICOOL – אנימציה דיגיטילת בעלת מסר פוליטי.

הגמר ייערך ב-1 באוקטובר בסינמטק תל אביב. על הבחירה בעיר אומר אהרון קניג, מייסד הפסטיבל כי "לאחר שהיינו בברצלונה, ניו יורק וטוקיו, אנו שמחים מאוד להציג השנה את סרטינו באחת הערים המרתקות בעולם. מישראל מגיעים סרטי אנימציה דיגיטלית באיכות גבוהה ביותר ולתל אביב במיוחד יש סצינה יצירתית עוצרת נשימה". לאירוע הגמר צפויים להגיע אנימטורים ובמאי קליפים נחשבים לאירוע שילווה במוזיקה חיה ו- VJ.

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, בתחרות מתמודדים הקליפ “Hey" של אטליז בבימויו של גיא בן שטרית ו- "Hardcover & Paperback” של אורי אלונים ומשה סרבטקה. מתמודדים ישראלים נוספים הם רותם אהרון עם “Kill The Armadill", סשה בוש עם “Wings" ואור פז ותום טרגר עם “Ahmed And Salim".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully