וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים: ממתקים

22.9.2009 / 19:16

ילדים, כפרה וסליחה זה חשוב, אבל אם תחליטו לשבור את הצום, דעו שלאלון יש ארון ממתקים בבית

Former Ghosts / Choices (דקה 00:00)

"Fleurs", האלבום הראשון מהסופרגרופ של ג'יימי סטוארט (שיו שיו), פרדי רופרט (This Song Is a Mess But So Am I) וניקה רוזה (Zola Jesus) הגיע היישר לתיבת הדואר שלי ואין משהו מתאים ממנו לחורף שקרב ובא (נו, שיגיע כבר). כמו שהייתם מצפים מהשמות המעורבים, מדובר באלבום אפל, קשה, איטי וכואב, אך לצד כל הכבדות האווירתית שלו, השלישיה דאגה לזרוק פנימה גם מלודיות מתוקות וקלידים ילדותיים והשילוב הוא כנראה הסאונד הכי אסתטי של החודשים האחרונים.

The Flaming Lips / I Can Be A Frog (דקה 04:06)

האלבום החדש של הפליימינג ליפס שדלף השבוע מחזיר אותם למקום שהייתי בטוח שהם נטשו מזמן ולא התכוונו לבקר בו שוב - התחום הזה שבו עושים מוזיקה מעניינת, מיוחדת ויפה. השיר הנ"ל הוא הוכחה די מוצלחת לכך, אך האמת שהוא נבחר למיקסטייפ בעיקר בגלל השם המשעשע שלו. "אני יכול להיות צפרדע". לא נכון - אתה שקרן. אבל תארו לכם שאיכשהו כן. כבר התרחשו דברים מוזרים יותר בעולם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

Thom Yorke / The Hollow Earth (דקה 06:19)

תום יורק מתקרב לאלבום הסולו השני שלו ולא זז מילמטר מהקו של הבכורה. נו טוב, נוסחה מנצחת לא מחליפים וכו'.

Lafi / I'm Not Saying (דקה 10:24)

זה לא נשמע ככה, אבל לאפי היא בחורה ישראלית. היא פשוט גרה בברלין, יודעת מה קורה בעולם ומתנהגת בהתאם, שזה אומר עושה מוזיקה עדכנית, משקיעה בלוק ובאווירה הכללית ופשוט נשמעת מעולה. בין כל מני שירים מוצלחים שאפשר לשמוע במייספייס שלה, לאחרונה היא הוציא סינגל בשם "All Out War" להורדה חינמית ואיתו גם את הקאבר היפיפה הזה לניקו, שאפילו קיבל קליפ משלו (שצולם ונערך על ידי עדי גלברט, ישראלי אחר שעושה מוזיקה טובה).

Asobi Seksu / Suzanne (דקה 13:25)

אסובי סקסו החליטו לכסות את "Suzanne" של הופ סנדובל באופן הכי נקי שאפשר - להצמד למקור וכמעט ולא להוסיף טאץ' אישי. על פני השטח מדובר בפספוס, שכן המקור כבר קיים עם השירה האלוהית של סנדובל ואף אחד או אחת לא יצליחו להתעלות עליה מבלי אפקטים, טריקים וגימיקים. אך בפועל, בגלל שמדובר בשיר כל כך יפה, זה פשוט עובד, סתם ככה, ואפילו שברור שהגרסה של סנדובל מאכילה את אסובי סקסו אבק, עדיין תענוג לשמוע את הקאבר הזה שוב ושוב.

Taken By Trees / My Boys (דקה 16:48)

ואם כבר אנחנו באווירה של קאברים, אז האלבום החדש של Taken By Trees דלף כבר לפני כחודש ולא ממש התייחסתי אליו בעיקר כי לא ידעתי שיש עליו את גרסת הכיסוי המעולה הזו ל-"My Girls" של אנימל קולקטיב - ותכלס, בלעדיו, למי יש כוח ל-Taken By Trees בימנו? - אז באיחור לא אופייני קבלו את הקטע הזה, שרחוק מהמקור שנות אור ומאפשר לו להתקיים במקומות אחרים לגמרי, כמו למשל בממלכה של בתולות ים.

Devendra Banhart / Baby (דקה 19:43)

דבנדרה בנהארט לא רק המאיס את עצמו עלינו, הוא גם המאיס עלינו ז'אנר שלם. הוא האחראי לדעיכה של הפריק פולק בדיוק כמו שהוא האחראי להצלחה שלו. אבל איכשהו, כשהוא מוציא סינגל חדש אני רץ לשמוע ואפילו קצת נהנה. האיש מוכשר ויודע לעשות מוזיקה, אין מה להגיד. חבל רק שהוא כזה היפי, זה הכי לא קול ב-2009 - פאק, זה גם לא היה קול ב-69'.

Jad Fair & Teenage Fanclub / I Feel Fine (דקה 22:47)

ג'אד פייר, האיש שנבחר לככב השבוע בפינת "מה שהמבוגרים אוהבים", הוא אחד מהיצורים הכי גרוביים בעולם. הוא היה בהרכב Half Japanese, וחוץ מהאלבום שהוציא עם טינאייג' פנקלאב ב-2002 (ממנו לקוח הקטע המרומם הנ"ל) הוא גם הקליט אלבומים שלמים עם יו לה טנגו, קריימר, הפאסטלס, דניאל ג'ונסטון ועוד. אגב, הוא מוכן לעבוד עם כל אחד ולשיר לכל מטרה - כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח לו מייל עם הנושא שעליו אתם רוצים שישיר ו-300 דולר בודדים. כנראה שזה הדיל הכי שווה שאי פעם תתקלו בו.

The Raveonettes / D.R.U.G.S (דקה 26:08)

גם האלבום החדש של הריבונטס דלף השבוע והוא שק ענק של כיף וגיוון. הילדים מצידם, הכי ייזדהו עם D.R.U.G.S. אמרנו את זה מספיק פעמים - הצעירים האלו מתים על סמים. בצדק.

Julian Casablancas / 11th Dimension (דקה 30:29)

בום! באם! שיר ראשון מתוך אלבום הסולו של ג'וליין קזבלנקס (סולן הסטרוקס כמובן) מצא את דרכו לרשת, ולמרות שהוא לא באיכות מקסימלית, הוא הדבר הכי שמח שאי פעם תשמעו. אלקטרוני, סימפולים מגניבים וגיטרות סטרוקיות שבאות והולכות, כשהכל משתלב לסוג של קרנבל מוזר שכזה.

Dizzee Rascal / Bad Behaviour (דקה 34:03)

טיאסטו. פאקין טייסטו. כן כן, טייסטו הוא מי שהפיק את הקטע הזה, שסוגר את האלבום החדש של דיזי רסקל. טייסטו. ההוא של הערסים. פאקינג טייסטו. ויודעים מה? זה נשמע פיצוץ. אני יודע, זה מביך. מביך להודות בזה, מביך שזה נמצא לי על המחשב. אבל הייעוד שלי הוא להביא את האמת היישר לילדים. זו שליחות, ואני חייב להגיד את זה בפומבי: טייסטו. לא קל להיות אני.

Fuck Buttons / Olympians (דקה 38:33)

בעיקר בגלל השוק של הקטע הקודם, נסיים עם Fuck Buttons בקטע בן 11 דקות שמרגיש, ממש כמו כל המוזיקה של Fuck Bottons, כפס הקול של סוף העולם. זאת אומרת, אין כאן משהו כאוטי במיוחד, אבל האווירה היא אובדנית, מונוטונית ודי פסטורלית.

  • עוד באותו נושא:
  • תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully