וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר מרפי להופעה בישראל

עינב שיף

24.9.2009 / 7:00

סולן באוהאוס לשעבר מלך הניו וויב של שנות ה-80 יגיע להופעה אחת במועדון הבארבי בתל אביב ב-10 בנובמבר. הכינו את הניטים

פיטר מרפי, משולטי תקופת הגוטיקה והניו וויב של שנות ה- 80, יגיע לישראל. מרפי, סולן הלהקה המשפיעה באוהאוס, יופיע בישראל ב-10 בנובמבר במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר כרטיס למופע עומד על 199 שקלים, כשמאה הכרטיסים הראשונים יעלו 189 שקלים. את הכרטיסים ניתן להזמין בשני מוקדים מרכזיים - במועדון הבארבי בתל אביב ואתר האינטרנט של חברת ICP, שליאור קמלי מטעמה הוא מפיק המופע.

מרפי (52) נולד באנגליה ופרץ לתודעה בזכות קולו העמוק שזוהה היטב עם תקופת הניו וויב של שנות ה-80. אז, כסולן באוהאוס המצליחה הוא עמד מאחורי שירים כמו ‘Kick In The Eye", “She's In Parties", " Bela Lugosi's Dead" ועוד. לאחר פירוקה הראשון של הלהקה יצא מרפי בקריירת סולו, במסגרתה הוציא שמונה אלבומי אולפן ואלבום אוסף אחד. בין הלהיטים הגדולים של מרפי, “Strange Kind of Love" שהפך לשיר מצליח גם בישראל. בשנת 2008 הוציאה באוהאוס אלבום חדש בשם “Go Away White" אך לא יצאו עמו להופעות.

כעת פונה מרפי לקראת עבודה על אלבום חדש. לפני כן, הצטרף בחודשים האחרונים להופעות של טרנט רזנור וניין אינץ' ניילז, שסיפר לא אחת שמרפי הוא אחד מהמוזיקאים שהשפיעו עליו יותר מכל. מרפי יפצח בסיבוב אירופאי בחודש אוקטובר ויסיים אותו בישראל, בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully