וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מבין מאו"ם

דרור רפאל

24.9.2009 / 7:09

אם רק היה אפשר למחוק את קדאפי בפוטושופ ולהגלות את מרגלית צנעני לאילת, אולי אז דרור רפאל היה מנצח בעצרת האו"ם

מי ניצח בעצרת האו"ם?

לא ביבי או אובמה אלא קדאפי, שליט לוב, ניצח בעצרת האו"ם והוכיח שאין כמו חרפון טוטאלי כדי להגחיך את כולם. קדאפי מתייחס לסוגיות הקשות ביותר כמו עייפות הנוכחים, ולמה ישראל רצחה את קנדי. הוא לא ישן במלון אלא במאהל שהוא מקים באמצע ניו יורק. הוא עוטה על עצמו שמלה חומה מוזרה עם אותות ממלחמה שלא הייתה מעולם ומלוות אותו שומרות ראש. לא ברור אם זה חוש הומור או שהוא בסטלה תמידית. מציגים אותו כמלך מלכי המלכים של אפריקה. הוא עולה על הדוכן ונראה כמו שלמה בר שהגיע זה עתה מכפר טודרה. אפשר לסגור את הטלוויזיה. קדאפי ניצח.

למה מיכאל מור יוגלה לאילת?

מיכאל מור מוגלה לאילת כחלק מתנאי השחרור שלו. הפחד הוא שהוא יחזור לנהריה ויקיים את מה שהבטיח: "אני אתאבד על אימא שלהם, את הילדים והנשים אני אפרק להם". ברור שהשחרור של מור נובע מפחד של המערכת מפניו. התובעת מחקה 35 מתוך 37 מסעיפי האישום נגדו, והשופטת ("שימות לה הילד הזונה הזאתי, שתשב עליו שבעה עוד השבוע") משחררת אותו, רושמת לו הגליה לאילת. אומנם הצרחות של צוותי הבידור ליד הבריכה, הערסים והטינופת מאחורי הקניון לא נעימים, אבל ממתי אילת היא עונש?

כמה משמרות פוטושופ עובר צילום של מרגלית צנעני?

בצרפת מציעים חוק חדש נגד שימוש בפוטושופ, כשתצורף אזהרה לצילום שעבר פוטושופ. חוק ראוי. פוטושופ היא תוכנה מהוללת שהופכת כל מרגלית צנעני לאסתי גינזבורג (טוב אולי הגזמתי, יש גבול גם למה שתוכנת פוטושופ מסוגלת לעשות). היא מורידה סנטר כפול מבהירה את העור, מוסיפה נמשים, מוחקת קמטים ומסירה פלולות.

כשקוראת תמימה מדפדפת במגזין, היא תעשה ניתוחים פלסטיים להורדת שומות והצרת היקפים, כדי להיראות כמו בצילום. למה לא מזהירים אותה שהצילום עבר שינוי בתוכנת מחשב? הפוטושופ הוא מראה מעוותת שעליה מסתכלות נערות שמדפדפות במגזיני כרומו מהודרים. כולם נראים מעולה, כולן נראות מצוין. ואת יושבת בבית ומרגישה בלתי מושלמת. בצדק. את באמת לא מושלמת, וזאת מהכרומו כן. אבל את בסדר, תרגישי טוב עם עצמך. היא לא באמת נראית ככה, זה הפוטושופ.

איך מתעללים בשריון?

בחטיבת השריון ישנם טקסי חניכה שכוללים נשיכות של חיילים, סיכות שננעצות בגוף ונוהל מכתב לאמא, שבו מפשיטים חייל ועל ידי אגרופים כותבים מכתב לאמא שלו על החזה של הטירון. תענוג. מצמידים לפיו של החייל החדש סנדל של ילדה מעזה והוא צריך ללקק אותו. היצירתיות, הו היצירתיות. אם אלה ההתעללויות שעוברים חיילים, מעניין מה עברה הילדה מעזה כדי לתרום את הסנדל שלה. אין ספק שיש לנו את הצבא החזק והמוסרי בעולם, כמו שאנחנו נהנים להגיד. אין מוסרי יותר מנוהל מכתב לאמא. הרי אמא צריכה לדעת מה עובר על בנה בצבא. ההתעללות הזאת זורקת אותי לחוויה אישית בלתי נשכחת. מסע הזובור שלי. פעם ראשונה שאני חושף. זה היה בבסיס הדרכה לכושר קרבי בווינגייט. עם קבלת דרגת הסמל שלי, עברתי השפלה שלא אשכח כל חיי. שתי בנות מהשלישות רדפו אחרי עם ביצה וניסו לנפץ לי אותה על הראש. מזעזע. רצתי מהר ונחלצתי מהביצה רק כדי להיתקל בדלי מים ששטף אותי. באותו יום נאלצתי לצאת מוקדם יותר הביתה. זוועה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גמר חתימה טובה,

סליחה כללית ובמיוחד סליחה משלמה בר ואסתי גינזבורג שהוזכרו בשורה אחת עם מועמר קדאפי ומרגלית צנעני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully