וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חוץ?

עינב שיף

24.9.2009 / 14:42

הצמד הגרמני Les Trucs רגיל להופיע מול אלפים וגם מול 20 איש. הם אוהבים לנהוג, מאמינים בפירוטכניקה, עושים מוזיקה ושונאים את ראמסטיין

הצמד הגרמני Les Trucs (טובי ושרלוט) יגיעו להופעה בפסטיבל חוצמזה בקיבוץ פרוד בסוף השבוע הקרוב (25-26 בספטמבר). אם אתם מכירים, או לא, זה לא משנה, כי אנחנו עשינו את העבודה בשבילכם ושאלנו.

"התחלנו לעבוד יחד לפני שנה וחצי, בתחילת 2008" מספק טובי רקע כללי. "שארלוט היא המוזיקאית הטובה ואני לא, היא יודעת לנגן ואני יודע לחשוב על דברים. הופענו ביחד למעלה יותר ממאה פעמים, היה לנו טור קיץ של למעלה מ-3 חודשים שעשינו הכל לבד ואנחנו עושים מוזיקה אלקטרונית מופרעת ושמחה".

זה המופע שצריך להתכונן אליו?

"אתם יכולים להתכונן למופע ענק, עם פירוטכניקה ושני רקדנים ערומים, רובוטים, חיות נלחמות אחת בשניה וגם קצת מוזיקה, שזה משעמם לאללה ולכן אנחנו מביאים את הרובוטים והפירוטכניקה".

חוץ מהמוזיקה, הכל שקר, נכון?

"כן, אבל אנחנו רוצים להיות כאלו, כמו ה'This is It' שמייקל ג'קסון הבטיח. אנחנו רוצים להיות 2 המייקל ג'קסונים. בלי הכישרון".

כמה אנשים באים להופעות שלכם?

"זה משתנה. היו לנו הופעות מחוץ לגרמניה, בצרפת, שבדיה ופולין. היו לנו פסטיבלים עם 2,000 אנשים ולפעמים 20. לפעמים זה הרבה יותר כיף להופיע מול 20 מאשר 2,000, כי הקונספט שלנו הוא לנגן באמצע הקהל ולא על במה. הרבה יותר כיף כשיש 20 חברים ממש טובים מסביבך מאשר קהל שיכורים שמנסה לפרק לנו את הציוד. בדרך כלל אנחנו צריכים להגיד לאנשים לא לשים בירה על הסמפלר, כי הוא יכול להיהרס במגע עם נוזלים. רוב הקהל שלנו חכם, אז מקשיבים לנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בנסיעות בסיבובי הופעות, מי נוהג?

"בדרך כלל אחד מאתנו, למרות שאני צועק עליה 'מי נתן לך רשיון' והיא מתלוננת שאני נוהג מהר מדי. יש לנו רובוט שניסינו להכשיר לנהוג במכונית, אבל יש לו רק יד אחת והוא לא יכול גם להעביר הילוכים וגם לנהוג . למזלנו, משום מה, אנחנו אוהבים את ההגה אז זה עובד".

איפה הייתה ההופעה הכי מוזרה שלכם?

"בצרפת, בנמל, בפתיחה של פסטיבל. זה היה מופע בארבע אחר הצהריים במעמד ראש העיר עם מלא שמפניה וכ-40 ילדים בגילאי 5-10 שהתפרעו לגמרי. הייתה ילדה אחת שהתחילה לבכות ולרוץ כי היא חשבה שהעלבנו אותה עם הרעש".

מי הלהקה הגרועה בעולם כרגע?

"ראמסטיין. כגרמני, להאזין למוזיקה הזו זה ממש מעליב. אני שונא את הסגנון שלהם ואת איך שהם עושים מוזיקה. הם כאילו קשוחים וחזקים. לא פלא שרוב האנשים חושבים שהם נאצים".


*Les Trucs יופיעו בישראל במסגרת פסטיבל חוצמזה השלישי, המתקיים בסוף השבוע ביער פרוד. הופעות נוספות - עמיר לב, אסף אמדורסקי, כנסיית השכל, גלעד כהנא, הטרמפולינה של בנו הנדלר ותומר יוסף, אסף ארליך, יהוא ירון, אטליז, אלקטרה, קולולוש, אדם קומן, אשכרה מתים ואורי מרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully