וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מסתנן

מארק מקוי

25.9.2009 / 3:35

למארק מקוי יש מסגרת אשראי שתגרום לכולנו לקנא, אבל לפעמים צריך לדעת גם לרמות את המערכת. במיוחד כשזה בחינם. וגם: הבמה שלכם לשאלות

כל סוכן חשאי עבר עשרות קורסים והכשרות. יצירתיות ויכולת אלתור תחת לחץ הם שתי התכונות המבוקשות גם במבחני המיון והניפוי. ישנם תרגולים ומבחנים רבים בדרך. לחניך שנתפס אסור לספר על מעמדו וחלק מהתרגול זה לראות כיצד יסתדר במשטרה או בכלא.

סוכני שטח וקציני איסוף הם חיות רחוב. הם כריזמטיים צ'ארמרים ואמורים להיות בעלי יכולת שכנוע לא מוסברת. למשל, לך תגרום לנזירה להראות לך את התחתונים. אסור לסוכן מאומן לנצל את יכולתו ובוודאי שאסור להשתמש ביכולות לרעה.

אסור גם לי לספר לך כיצד לחדור למטוס ללא כרטיס. אבל נדמה לי שאני יכול לספר כמה דברים קטנים שלא ממש יזיקו. בוא רק נסכם שאם תופסים אותך, תגיד סליחה כמו גבר ולך הביתה בשקט. אוקי?

ההצגה חייבת להימשך

לכל אולם הצגות / מופעים, יש כניסה אחורית המובילה אל מאחורי הקלעים. בדרך כלל תראה שם איזה משאית ציוד. חפש דלת אפורה בלי שילוט. קח אריזה של גיטרה או חליל שים כובע מרופט על ראשך פתח את הדלת ונוע פנימה בהילוך אדיש. אתה בפנים. הנח את הציוד באיזה חדר ורד מהבמה לאולם. חכה למושב פנוי. קדימה, בשורות הכי טובות תמיד יש מוזמנים שלא הגיעו. ככה זה העשירים. גם לא משלמים וגם לא מגיעים.

להעיר את אדוני לטיסה?

שדה תעופה. חדרי הוי.אי.פי. של חברות התעופה לטסי הביזנס והמחלקה הראשונה. יש כאלה שאחרי שמזדהים ונכנסים, יוצאים החוצה לאיזה סידור וחוזרים. דיילת הדלפק לא מסוגלת לזכור. שים לב: איך שאתה על המעבר פנימה תסתובב וצעק לדמות דמיונית בחוץ: "אני רק לוקח את הטרולי ובא". כנס שמאלה תוך סימון לדיילת: "אהלן מותק לא רק שחזרתי אלא אני בכלל יוצא.." היא שמעה אותך. היא תעשה פנים של אני זוכרת אותך למרות שאתה מעניין לה הביצית הלא מופרית. כנס ללאונג'. אף אחד לא יחפש אותך. שמפניה, סלמון, ESPN, מגזינים, מה רע?

קזינו רויאל

חם ברחוב. משעמם לך. היכנס למלון הכי מפואר בעיר. שיהיה גדול. כנס לחנות המזכרות בקש שקית גדולה עם הלוגו של המלון. דחוף בה מלא עיתונים. בשירותים עלה על בגד ים. שים את הבגדים בשקית הגדולה. הרכב משקפיים, קח את השקית על שתי הזרועות לפניך כנושא ציוד ופשוט עבור דרך השוער לבריכה. כנס לשירותי הבריכה שים את הבגדים בחזרה וחזור לתפוס מיטת שיזוף. יום סתלבט. עם קצת תושייה תפוס איזה מבוגרת. תזמין אותה (אל דאגה.) לדרינק. זה יתפתח לדג בגריל וקרם בורלה. שים לב למפתח עם מספר החדר שלה. אם היא לא תזדרז לחתום, תחתום את המספר שלה. אם בא לך שאל: "מיי רום אור יורס?" ולך לישון איתה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הזמנת שולחן?

לכל בר - מסעדה יש כניסה ישירה למטבח. חפש לפי הארובה או פשוט ברחוב העוקף. תפוס איזה מגש פיצה משומש כנס בדלת חצה את המטבח ושב על הבר או בשולחן הפנוי. עקפת את המארחת שהייתה זורקת אותך כי לא הזמנת מקום.

לילה עם ביונסה

מועדון לילה יוקרתי. רק סלבס ודוגמניות ידועות. ואני מדבר על ה-מקומות בעיר. קח לך את הכי פצצה שאתה מכיר. שים עליה גרביונים ארוכים מגפים וחזיית רשת שחורה. אתה נעל סניקרס לבנות, מכנסיים ירוקים חולצה אדומה ומשקפיים שחורים. כנס למונית לימוזינה. בקש מהנהג שיביא אותך עד הכניסה. תן לו 20 דולר ובקש שיפתח לך את הדלת וילווה אותך עד שומר הסף. עכשיו הרגע הדרמטי. לא, הוא לא מסביר מי אתה. הוא אומר לדורמן שאחותך תגיע עוד שעה ושיכניס אותה. קוראים לה מניסה ג'ונסון. אתה כבר בפנים. מי יעיז לשאול מי כבודו.

לרקוד על כל החתונות

לילה. אתה ונערתך רעבים. סע לאחד מבתי המלון הכי מפוארים. רד לקומת אולמות האירועים. יש שם שלטי סימון חתונה: אולם קרוסלה יוהנה וג'וזף טיזי. קח מעטפה שים בה דולר. סגור. כתוב את שם הזוג.

טוב. הבנת כבר, נכון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully